Ο Γιώργος Λάνθιμος έχει φετίχ με τη χρήση ζώων στις ταινίες του. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τα αναδεικνύει ως πρωταγωνιστές. Στον «Κυνόδοντα», όπως μαρτυρά άλλωστε και ο ίδιος ο τίτλος, υπήρχε η αλληγορία μίας ολόκληρης οικογένειας υποταγμένης στον πατέρα-αφεντικό.
Στον «Αστακό», οι άνθρωποι που δεν κατάφερναν να βρουν το ταίρι τους, ήταν καταδικασμένοι να μεταμορφωθούν στο ζώο της επιλογής τους. Στον «Θάνατο του Ιερού Ελαφιού», υπήρχε η σύνδεση με την ιστορία της αρχαιοελληνικής Ιφιγένειας και της θυσίας του συγκεκριμένου ζώου. Και στην πιο πρόσφατη «Ευνοούμενη», η βασίλισσα Αννα ζει ανάμεσα στα κουνέλια της, τα οποία λατρεύει σαν παιδιά της, ακριβώς επειδή καθένα από αυτά αντιπροσωπεύει τα παιδιά που έχασε, εξαιτίας της ασθενικής κράσης της.
Το αμερικανικό περιοδικό μόδας «W», ανέθεσε στον έλληνα σκηνοθέτη να φωτογραφίσει την «Ευνοούμενή» του, Εμα Στόουν, σε ένα κόνσεπτ δικής του επιλογής. Κανείς λοιπόν δεν έπεσε από τα σύννεφα, όταν εκείνος επέλεξε να τοποθετήσει πολλά ζώα, και συγκεκριμένα σκυλιά, στα ενδιαφέροντα και πολύχρωμα κάδρα του.
Η Εμα Στόουν ποζάρει ως εκκεντρική «Φίλις», μία γυναίκα που ζει στην Καλιφόρνια μαζί με τα 15 σκυλιά της. «Αρχικά σκεφτήκαμε να προβάλουμε μία γυναίκα που αγαπάει τα λούτρινα ζώα. Ηθελα το δωμάτιο να είναι γεμάτο με ψεύτικα σκυλιά. Τα ζώα αποτελούν μέρος της ζωής μας, γι’αυτό και υπάρχουν πάντα στις ταινίες μου. Ωστόσο, πιστεύω ότι οι σχέσεις που έχουμε με αυτά είναι κάπως παράξενες. Για παράδειγμα, υπάρχουν ζώα που μπορούμε να φάμε και ζώα που δεν θα σκεφτόμασταν ποτέ να φάμε. Είναι παράξενο και οι θεωρίες γύρω από τα ζώα, πολύ εντυπωσιακές», είπε σχετικά ο Λάνθιμος.
Και συνεχίζοντας για τον ρόλο της μούσας του: «Το συζητήσαμε με την Εμα. Από τη στιγμή που αγαπάει τα ζώα πολύ, καταλήξαμε σε αυτή την ιδέα. Ολοι αγαπάμε τα σκυλιά. Τι συμβαίνει όμως όταν μία γυναίκα έχει 15 δικά της σκυλιά; Τι μπορεί να λέει αυτό για τη ζωή της;».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News