Με μια πλατφόρμα συνεργιών η Ενωση Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ) στηρίζει για τέταρτη χρονιά τον αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 11 Νοεμβρίου.
Φορείς, ιδρύματα, μουσεία, επιχειρήσεις, επαγγελματίες του τουρισμού, μεταξύ άλλων, εργάστηκαν αφιλοκερδώς για τη δημιουργία το 2015 της πλατφόρμας http://www.athensauthentic.com/, με στόχο τη συγκέντρωση δώρων και προσφορών προς τους Μαραθωνοδρόμους, τη δρομολόγηση μιας διεθνούς εμβέλειας καμπάνιας στο εξωτερικό για την προβολή του αυθεντικού Μαραθωνίου Δρόμου της Αθήνας, των ξενοδοχείων μελών της Ενωσης, αλλά και την καθιέρωση του Νοεμβρίου ως μήνα Μαραθωνίου.
Μέχρι στιγμής έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα 35 ξενοδοχεία, «marathon hotels» – μέλη της Ενωσης (http://www.all-athens-hotels.com/english/attica/webpage/marathon_hotels), αλλά και καταστήματα, «marathon stores» (http://marathon.esathena.gr/), σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών.
Σημαντικές είναι οι μέχρι σήμερα νέες συμμετοχές υποστηρικτών (φορέων, ιδρυμάτων, επιχειρήσεων – ΜΜΕ συμμάχων επικοινωνίας (http://marathon.athensauthentic.com/en/Contributors ), όπως και οι προσφορές προς τους Μαραθωνοδρόμους και τους συνοδούς τους (http://marathon.athensauthentic.com/en/Visitor-s-Guide ), οι οποίες εμπλουτίζονται.
Η πλατφόρμα φιλοξενείται στην αρχική σελίδα του Μαραθωνίου του ΣΕΓΑΣ (https://www.athensauthenticmarathon.gr/site/index.php/en/), για την ενημέρωση των Μαραθωνοδρόμων και των ΜΜΕ διεθνώς.
Από αρχές Νοεμβρίου διανέμεται στα «marathon hotels» και σε λοιπούς συνεργάτες που το επιθυμούν, χάρτης για την Αθήνα, τον Μαραθώνα και για τον Μαραθώνιο – με εξώφυλλο το εικονίδιο / σήμα της πλατφόρμας.
Επίσης, η πλατφόρμα και οι προσφορές που συγκεντρώνονται προβάλλονται και μέσω της εκπτωτικής κάρτας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «ATHENS SPOTLIGHTED».
Παράλληλα, μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με τη Marketing Greece έχουν προσκληθεί και θα φιλοξενηθούν στην Αθήνα ξένοι δημοσιογράφοι – μαραθωνοδρόμοι από Ελβετία, Γαλλία, Αγγλία, ενώ έχει δρομολογηθεί και σχετική καμπάνια στο εξωτερικό μέσω του discovergreece.com.
Εφέτος προστέθηκε μια νέα πρωτοβουλία, καθώς η διεθνής εταιρία City Sightseeing και το ελληνικό τμήμα της εταιρείας («RED BUS» – επίσης σύμμαχος της προσπάθειας και ενεργό μέλος του Δικτύου Συνεργειών της ΕΞΑΑΑ), ξεκίνησε την προβολή της ιδέας του Μαραθωνίου στις πόλεις όπου δραστηριοποιείται, μέσω του City Sightseeing Marathon Challenge.
Η πρώτη δράση πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Αύγουστο στη Σεβίλλη, η δεύτερη θα διεξαχθεί φέτος στην Αθήνα. Ηδη έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την ανάδειξη των τριών τυχερών δρομέων που θα μετέχουν στον αυθεντικό Μαραθώνιο. Οι τρεις νικητές του «Marathon Challenge», καθώς και ο πρόεδρος της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας κ. Ορτένγκα θα φιλοξενηθούν στην Αθήνα.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News