Το 2012 υπήρξαν και αυτοί που είχαν αναρωτηθεί γιατί το Facebook πήγε και πέταξε ένα δισ. δολάρια για να αγοράσει μια εταιρεία λίγων νεαρών προγραμματιστών, το Instagram.
Σίγουρα ήταν μια «καυτή» και ανερχόμενη εταιρεία που είχε ξεπεράσει τη βρεφική ηλικία της startup, αλλά ένα δισ. είναι πολλά λεφτά.
Και όμως σήμερα, σύμφωνα με το Bloomberg Intelligence, το Instagram θα μπορούσε να αξίζει πάνω από 100 δισ. δολάρια, αν ήταν ανεξάρτητη εταιρεία και όχι τμήμα του Facebook.
Τα στατιστικά της επιτυχίας του είναι αυτά που δικαιολογούν αυτήν την τεράστια αποτίμηση.
Μέσα στον Ιούνιο έφθασε το ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες τον μήνα και φαίνεται ότι θα τους διπλασιάσει την επόμενη πενταετία. Εχει φθάσει μάλιστα να προσελκύει περισσότερους και νεότερους σε ηλικία χρήστες από το κάπως κουρασμένο πλέον Facebook. Αυτό το κάνει πιο ελκυστικό στους διαφημιστές.
Μέσα στους επόμενους 12 μήνες τα έσοδα εκτιμάται ότι θα περάσουν τα 10 δισ. δολάρια.
Το Instagram, γράφει το AdAge, αρχίζει να γίνεται όλο και πιο σημαντική πηγή εσόδων για τη μητρική εταιρεία. Μέσα στον επόμενο χρόνο, το μερίδιο θα φτάσει τα 19% έναντι του 10,6% πέρυσι, χάρη στις διαφημίσεις που βλέπουν οι χρήστες στη σελίδα του και στην τηλεοπτική πλατφόρμα που αναπτύσσει.
Και για να βάλουμε τα πράγματα σε ένα περισσότερο κατανοητό πλαίσιο, η αποτίμηση του Instagram δείχνει ότι είναι το μισό του ελληνικού ΑΕΠ ή τέσσερις φορές το ΑΕΠ της Κύπρου.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News