304
Ο Ζίγκμαρ Γκάμπριελ (φωτογραφία αρχείου) | InTimeNews

Στο ΔΣ της Siemens-Alstom o Ζίγκμαρ Γκάμπριελ

Protagon Team Protagon Team 16 Μαΐου 2018, 20:23
Ο Ζίγκμαρ Γκάμπριελ (φωτογραφία αρχείου)
|InTimeNews

Στο ΔΣ της Siemens-Alstom o Ζίγκμαρ Γκάμπριελ

Protagon Team Protagon Team 16 Μαΐου 2018, 20:23

Τελικά, σύμφωνα με τη λαϊκή ρήση, κανείς δεν χάνεται…

Ο πρώην υπουργός Οικονομίας και Εξωτερικών της Γερμανίας, Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, πρόκειται να ενταχθεί στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας Siemens-Alstom που ασχολείται με τους σιδηροδρόμους, γράφει η γερμανική Die Zeit.

Η κίνηση αυτή έχει προκαλέσει αντιδράσεις. Ο Γκάμπριελ «δεν έμαθε τίποτα από τον Σρέντερ», δήλωσε ο επικεφαλής του Κόμματος της Αριστεράς, Μπερντ Ρίξινγκερ. «Ο Γκάμπριελ συμμετέχει στο διοικητικό συμβούλιο της Siemens Alstom και βοήθησε στη διαμόρφωση της συμφωνίας συνεργασίας των δυο εταιριών», υποστήριξε.

Ο Ρίξινγκερ αναφέρθηκε στον πρώην καγκελάριο Γκέρχαρντ Σρέντερ, ο οποίος μετά τη θητεία του στην καγκελαρία μπήκε στο εποπτικό συμβούλιο της Nord Stream και της ρωσικής κρατικής εταιρείας Rosneft.

Η οργάνωση Lobby Control επέκρινε επίσης την κίνηση αυτή του Γκάμπριελ καθώς ως υπουργός Οικονομικών συμμετείχε σε μια άλλη απόπειρα συναλλαγής μεταξύ της Siemens και της Alstom το 2014, που αφορούσε αποκλειστικά τον τομέα των σταθμών ηλεκτροπαραγωγής. Τελικά, η αμερικανική εταιρεία General Electric εξασφάλισε τη σύμβαση για την απόκτηση μέρους της δραστηριότητας της Alstom και όχι η Siemens – όπως επιθυμούσε ο Γκάμπριελ.

Η πλευρά της Siemens Alstom θέλει να επωφεληθεί, κυρίως από τις εμπειρίες του Γκάμπριελ. «Τρέφω μεγάλο σεβασμό για τον Ζίγκμαρ Γκάμπριελ», δήλωσε ο προϊστάμενος της Alstom, Ανρί Πουπάρ Λαφάρζ. Ο πρώην υπουργός γνωρίζει τις διεθνείς αγορές και είναι ικανός. Η Siemens ανέφερε επίσης τη μεγάλη διεθνή εμπειρία του Γκάμπριελ.

Μέχρι το τέλος του έτους, η θυγατρική ICE της Siemens και ο γάλλος κατασκευαστής TGV της Alstom θέλουν να συγχωνεύσουν τις επιχειρήσεις τους – εάν οι αντιμονοπωλιακές αρχές δώσουν τη συγκατάθεσή τους. Μαζί, οι δύο εταιρείες θα έχουν κύκλο εργασιών άνω των 15 δισ. ευρώ και θα απασχολούν περίπου 62.300 άτομα, παγκοσμίως.

Με τη συγχώνευσή τους, οι Γερμανοί και οι Γάλλοι επιθυμούν να αντιμετωπίσουν τον νέο έντονο ανταγωνισμό από την Κίνα. Ο κινεζικός όμιλος CRRC έχει προχωρήσει πολύ στον παγκόσμιο αγώνα στον τομέα των σιδηροδρόμων, εδώ και αρκετά χρόνια.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...