354
Αραγε οι χρήστες θα πατούν πιο συχνά το κουμπί με το μπλε πουλάκι; | REUTERS/Thomas White/File Photo

Τέλος εποχής στο Twitter – από σήμερα μηνύματα σε 280 χαρακτήρες

Protagon Team Protagon Team 8 Νοεμβρίου 2017, 10:39
Αραγε οι χρήστες θα πατούν πιο συχνά το κουμπί με το μπλε πουλάκι;
|REUTERS/Thomas White/File Photo

Τέλος εποχής στο Twitter – από σήμερα μηνύματα σε 280 χαρακτήρες

Protagon Team Protagon Team 8 Νοεμβρίου 2017, 10:39

Μετά από μια περίοδο δοκιμών για μικρό μέρος των χρηστών, το Twitter προχώρησε από την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου στον διπλασιασμό του αριθμού χαρακτήρων των μηνυμάτων: από 140 σε 280 χαρακτήρες.

Το Twitter εδώ και καιρό είχε διαμηνύσει ότι θα αυξήσει το όριο, προκαλώντας δυσαρέσκεια μεταξύ των φανατικών οπαδών του που τόνιζαν ότι οι 140 χαρακτήρες -που υποχρέωναν σε πυκνό, πλούσιο και συχνά καυστικό λόγο- ήταν ταυτισμένοι με το κοινωνικό δίκτυο.

Ωστόσο η εταιρεία Twitter Inc. που εδώ και καιρό έχει πρόβλημα με τον ανταγωνισμό των άλλων social media -κυρίως από το Instagram, διότι με το Facebook είναι αστείο να λέμε ότι υπάρχει ανταγωνισμός- είχε ήδη επεκτείνει τη δυνατότητα ενσωμάτωσης εικόνων, οι οποίες δεν «χρέωναν» το όριο των 140 χαρακτήρων

Πάντως το όριο των 140 χαρακτήρων θα παραμείνει για τους χρήστες που χρησιμοποιούν ασιατικές γλώσσες (ιαπωνικά, κινεζικά, κορεατικά), επειδή αυτές χρησιμοποιούν λιγότερους χαρακτήρες από ό,τι τα δυτικά και άλλα αλφάβητα, άρα μπορούν να πουν περισσότερα πράγματα με λιγότερα γράμματα.

Οι δοκιμές της εταιρείας έδειξαν ότι ένας στους δέκα χρήστες (για την ακρίβεια το 9%) δυσκολεύεται να συντάξει ένα μήνυμα σε μόνο 140 χαρακτήρες και αφιερώνει αρκετή ώρα μέχρι να στριμώξει τη φράση του με αρκετές συντομογραφίες και ασυνταξίες ή απλά απογοητεύεται και δεν στέλνει καθόλου το μήνυμα.

Της μόδας το τελευταίο διάστημα έγιναν τα νήματα (threads), δηλαδή ολόκληρες αναλύσεις που απλώνονται σε πέντε, έξι και περισσότερα αριθμημένα tweet.

Ωστόσο, μόνο το 5% των χρηστών στις δοκιμές των 280 χαρακτήρων χρησιμοποίησαν μηνύματα μεγαλύτερα των 140 χαρακτήρων και μόλις το 2% άνω των 190. Όμως όσοι έστειλαν αυτά τα μεγαλύτερα tweets, είχαν περισσότερους «ακόλουθους» και πέρασαν περισσότερη ώρα στον ιστότοπο του Twitter.

Το Twitter παραδέχεται πάντως ότι κατά τις πρώτες ημέρες των δοκιμών μεγάλου μήκους «πολλοί άνθρωποι έστειλαν μηνύματα των 280 χαρακτήρων, γιατί αυτό ήταν κάτι καινούριο, αλλά σύντομα η συμπεριφορά τους επανήλθε στη συνηθισμένη.

» Ομως όσοι χρειάζονταν να κάνουν tweets άνω των 140 χαρακτήρων, έστελναν μηνύματα πιο εύκολα και πιο συχνά. Αν και -αυτό είναι το σημαντικό- τις περισσότερες φορές οι χρήστες περιορίζονταν στους 140 χαρακτήρες».

Το Twitter έχει περίπου 330 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες (που το χρησιμοποιούν έστω μια φορά το μήνα), έναντι 800 εκατομμυρίων του Instagram και σχεδόν 2,1 δισεκατομμυρίων του Facebook.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

3

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...