660
Η τρίτη γενιά της Porsche Cayenne έκανε το δημόσιο ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης | REUTERS/Kai Pfaffenbach

«Δυναμίτες» στη Φρανκφούρτη #2

Protagon Team 13 Σεπτεμβρίου 2017, 09:32
Η τρίτη γενιά της Porsche Cayenne έκανε το δημόσιο ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης
|REUTERS/Kai Pfaffenbach

«Δυναμίτες» στη Φρανκφούρτη #2

Protagon Team Protagon Team 13 Σεπτεμβρίου 2017, 09:32
Mercedes-AMG Project ONE

02-mercedes-benz-vehicles-mercedes-amg-project-one-hypercar-iaa-2017-2560x1440-1280x720

Η υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιείται στον μαγικό κόσμο της Formula 1 περνάει σε ένα όχημα δρόμου και ήταν ο Λιούις Χάμιλτον που το οδήγησε στη σκηνή κατά τη διάρκεια της αποκάλυψής του, την οποία προλόγισε ο ισχυρός άνδρας της Daimler, Ντίτερ Τσέτσκε. Εδώ, υπάρχει ένας υπέρ-τροφοδοτούμενος V6 κινητήρας χωρητικότητας 1.6lt, που συνεργάζεται με προηγμένο υβριδικό σύστημα που περιλαμβάνει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες και σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Οι συνδυασμένες τους προσπάθειες προσφέρουν περισσότερα από 1.000 άλογα (οι Γερμανοί δεν έδωσαν ακριβή αριθμό), επιτάχυνση 0-200 σε λιγότερα από 6 sec (σε λειτουργία «Race Start») και τελική ταχύτητα που υπερβαίνει τα 350 χλμ./ώρα!

Porsche 911 GT3 Touring Package

21587118_10156055715257668_3150828634008305579_o

Πηγή δύναμής της αποτελεί ο ατμοσφαιρικός επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας των 4.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 500 ίππους και 460 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,7 δευτ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 316 χλμ./ώρα. Σε σύγκριση με την 911 Carrera η 911 GT3 Touring Package δεν διαθέτει σταθερή αεροτομή, αλλά επεκτεινόμενη. Διαθέτει μονομπούλονες ζάντες 20 ιντσών, με τις εμπρός να φορούν ελαστικά διαστάσεων 245/35 και τις πίσω 305/30. Τα «φτερά» της είναι 44 χλστ. φαρδύτερα σε σύγκριση με της Carrera 911, ενώ το αμάξωμα χαμήλωσε κατά 25 χλστ. Διαθέτει, επίσης, το Porsche Communication Management (PCM) με σύστημα πλοήγησης που παρέχει πληροφορίες για την κίνηση στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο, αλλά και την εφαρμογή Porsche Track Precision με την οποία καταγράφονται και αναλύονται οδηγικά δεδομένα.

Smart Vision EQ ForTwo Concept

smart vision EQ fortwo smart vision EQ fortwo

Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο που αποτυπώνει την εικόνα της μάρκας για το μέλλον των αστικών μετακινήσεων, όχι μόνο με ιδιόκτητα οχήματα αλλά και στο πλαίσιο του «car sharing». Ενα πλήρως αυτόνομο όχημα που θα ενταχθεί στην γκάμα της EQ, του παρακλαδιού της Daimler που θα αφορά αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα. Συγκεκριμένα, το πλάνο μιλάει για 10 μοντέλα μέχρι το 2022, ενώ θα υπάρχει και ηλεκτρικό SUV! Στο εσωτερικό του μικρού οχήματος δεν υπάρχουν χειριστήρια ή τιμόνι, ενώ κάθε λειτουργία καθορίζεται μέσω φωνητικών εντολών ή μέσω της χρήσης του κινητού τηλεφώνου του χρήστη! Πλήρης αυτονομία, επιπέδου 5. Μία μπαταρία 30kWh φροντίζει για την κίνησή του, ενώ όταν δεν θα βρίσκεται σε χρήση από επιβάτη, θα κατευθύνεται μόνο του προς σταθμό φόρτισης. Και όταν θα είναι πλήρως φορτισμένο, θα δέχεται εντολή να έρθει να σας παραλάβει, «κλείνοντας» ραντεβού μέσω smartphone.

Toyota C-HR / Land Cruiser / Auris Touring Sport /Yaris GRMN

toyota-chr-2016-exterior-tme-001-a-full_tcm-11-808862

Πρόκειται για μια αισθητικά αναβαθμισμένη εκδοχή του CH-R η οποία θα αναλάβει να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη δυναμική όσο και έντονα συναισθηματική εικόνα του, αλλά και με τα όσα -λίγα- αφήνουν να εννοηθούν οι Ιάπωνες, θα δώσει τα διαπιστευτήριά μιας πρωτόλειας μορφής ενός νέου υβριδικού συνόλου το οποίο στο μέλλον θα πάρει μια θέση στην γκάμα του C-HR. Την παρουσία της ιαπωνικής φίρμας θα συμπληρώσει το αναβαθμισμένο Land Cruiser χωρίς η Toyota να δίνει επί του παρόντος περισσότερα στοιχεία για αυτό. Στο περίπτερο των Ιαπώνων θα βρεθεί και μία νέα εξοπλιστική έκδοση του Auris Touring Sport με τα διακριτικά «Freestyle». Επίσης στη Φρανκφούρτη θα φωνάξει «παρούσα» στην τελική της μορφή και η ισχυρότερη «hot» έκδοση του Yaris με τα διακριτικά GRMN και ισχύ 215 ίππων.

VW I.D CROZZ

gwbxjin7hqmhx2k8shqp

Eίναι μια μίξη crossover και τετράθυρου κουπέ, ένα σπορ όχημα με μηδενικές εκπομπές ρύπων, σχεδιασμένο να είναι διαδραστικό. Σε αυτό βοηθά και το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης 4MOTION – εξίσου εντυπωσιακό σε μη ασφαλτοστρωμένα μονοπάτια ή σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Eνας ηλεκτρικός κινητήρας λειτουργεί στον εμπρόσθιο άξονα και ένας στο πίσω μέρος και η κατανομή ροπής ελέγχεται μέσω ενός «ηλεκτρικού άξονα». Η μέγιστη ταχύτητα προσεγγίζει τα 180 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία φτάνει τα 500 χλμ. αποκλειστικά με μία φόρτιση της μπαταρίας – μπορεί να φορτιστεί στο 80% της ενεργειακής της ικανότητας σε 30 λεπτά, χρησιμοποιώντας σύστημα γρήγορης φόρτισης.

 

 

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...