Παρά το όσα σκοτεινά συνέβαιναν στο εσωτερικό της Σοβιετικής Ενωσης, ο Ιωσήφ Στάλιν ήθελε να προσελκύσει τουρίστες. Το 1929, ίδρυσε το επίσημο κρατικό ταξιδιωτικό γραφείο « Intourist», το οποίο είχε ως στόχο να μετατρέψει μέρη της ΕΣΣΔ, όπως το Λένιγκραντ, την Τιφλίδα και το Ουζμπεκιστάν σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. Οι εντυπωσιακές αφίσες που δημιουργήθηκαν τη δεκαετία του ’30, παρουσίαζαν μια κοσμοπολίτικη και εξωτική EΣΣΔ
Ουζμπεκιστάν, Τουρκμενιστάν,Τατζικιστάν... Τολμηρές επιλόγες για διακοπές το 1930 (στα αριστερά) και δίπλα το διάσημο ξενοδοχείο «Μετροπόλ», στέκι βασιλιάδων, πολιτικών και μεγάλων προσωπικοτήτων
To 1936, οι πετρελαιοπηγές του Μπακού «επιστρατεύτηκαν» για να προσελκύσουν τουρίστες. Δεξιά, η Τιφλίδα, πρωτεύουσα της Γεωργίας
Δύο αφίσες πραγματικά έργα τέχνης. Στα αριστερά κωπηλάτες το ξημέρωμα (1939) και στα δεξιά μια διαφήμιση για το τρένο που ενώνει τη Σεπετόβκα με τη σημερινή πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν, το Μπακού (1937)
Τα σοβιετικά σανατόρια ήταν πολύ δημοφιλή τη δεκαετία του '30. Στην αφίσα δεξιά, μια γυναίκα μαζεύει δαμάσκηνα με φόντο αγρότες που θερίζουν, διαφημίζοντας με αυτόν τον τρόπο την Ουκρανία
Αφίσες που προοωθούν τα χιονοδρομικά κέντρα της χώρας και το ταξίδι με τον Υπερσιβηρικό, τη μεγαλύτερη και πιο διάσημη σιδηροδρομική γραμμή στον κόσμο
Το φεστιβάλ χορού, μια ωραία αφορμή για ταξίδι στη Μόσχα και το Λένινγκραντ (η σημερινή Αγία Πετρούπολη) το 1936
Η πόλη Μπατούμι, σημαντικό λιμάνι της χώρας στη Μαύρη Θάλασσα συνεχίζει να στηρίζει την οικονομία της στον τουρισμό μέχρι και σήμερα. Δίπλα, μια κομψή αφίσα του 1935 προσκαλεί τους Γάλλους να επισκεφθούν την Αρμενία
Από το 1934 η Μόσχα συνδεόταν αεροπορικώς με τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Δίπλα, μια αφίσα καθαρά σοβιετικής αισθητικής για την αγροτική έκθεση του 1939
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12