Την αρχή έκαναν τα McDonald’s. Από την αρχή του 2016, η αλυσίδα εστιατορίων ανταποκρίθηκε στα αιτήματα οργανώσεων που δραστηριοποιούνται κατά της πορνογραφίας και μπλόκαραν με φίλτρα την πρόσβαση των χρηστών του Διαδικτύου στα πορνογραφικά sites, στα περισσότερα καταστήματα των ΗΠΑ και της Βρετανίας. Και τώρα τον ίδιο δρόμο, προς ένα πιο «οικογενειακό» διαδικτυακό περιβάλλον, ακολουθούν τα Starbucks. Η εταιρεία δεσμεύτηκε ότι θα εφαρμόσει το ίδιο περιοριστικό μέτρο σε καταστήματά της ανά την υφήλιο. Οι ομάδες που ασκούσαν πίεση (και) στο Starbucks επικρότησαν την απόφαση. «Οι γονείς πρέπει να γνωρίζουν ποια εστιατόρια είναι προστατευμένα από online απειλές», δήλωσαν οι ακτιβιστές.