Πριν από τρία χρόνια η πολυεθνική Cisco, που σχεδιάζει και εμπορεύεται συσκευές δικτύωσης υπολογιστών, λανσάρισε μια καμπάνια με τίτλο «Το αύριο ξεκινά εδώ» θέτοντας το ερώτημα: "Τι θα μπορούσε να επιτύχει μια επιχείρηση με ένα δίκτυο που δεν γνωρίζει σύνορα;". Σκοπός της ήταν να προτείνει μια ευέλικτη παροχή υπηρεσιών και εφαρμογών, η οποία θα συνδέει οποιονδήποτε, οπουδήποτε, δημιουργώντας ένα δια-δραστικό πεδίο ανάμεσα στον πάροχο υπηρεσιών και τον πελάτη.
Το «Διαδίκτυο των πάντων», όπως ονομάστηκε, πρότεινε μια πλατφόρμα επεξεργασίας και αποθήκευσης δεδομένων, η οποία θα συνέδεε ανθρώπους και συσκευές με τρόπους που δεν ήταν δυνατόν να φανταστεί κανείς μέχρι τότε. Το «Διαδίκτυο των πάντων» υποσχόταν να μεταμορφώσει τον τρόπο που ζούμε, δουλεύουμε, παίζουμε και μαθαίνουμε. Ήταν, όμως, απλά και μόνο ένα διαφημιστικό εύρημα που υλοποιήθηκε με τη βοήθεια των ειδικών εφέ ενός υπολογιστή.
Τρία χρόνια αργότερα η φαντασία αυτή έγινε απτή πραγματικότητα. Τον περασμένο Ιούλιο η Samsung κυκλοφόρησε μια διάφανη οθόνη-καθρέφτη εξοπλισμένη με την τεχνολογία RealSense της Intel, η οποία διαθέτει κάμερες που μπορούν να αναγνωρίζουν αντικείμενα, πρόσωπα και χειρονομίες όσων βρίσκονται στο οπτικό τους πεδίο. Σύμφωνα με τη Samsung, η συσκευή είναι ιδανική για εικονικά δοκιμαστήρια ρούχων, ώστε οι πελάτες να μπορούν να έχουν μια ιδέα για το πώς θα ταίριαζε πάνω τους ένα ψηφιακό αντίγραφο του προϊόντος που σκέφτονται να αγοράσουν. Το «αύριο» της παλαιότερης διαφήμισης είναι ήδη εδώ.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News