To Twitter αποφάσισε να περπατήσει στον δρόμο που είχε χαράξει πρώτο το Facebook κι από τις αρχές Νοεμβρίου μία από τις πιο βασικές διαφορές των δύο δημοφιλέστερων brand των social media έπαψε να υπάρχει.
Το… χρυσό αστέρι του Favorite μετατράπηκε σε κόκκινη καρδιά του Like και τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν πως η επιλογή δικαιώνει τους υπευθύνους του Twitter.
Οπως αναφέρει ο Κέβιν Βέιλ, εκ των υπευθύνων για την ανάπτυξη λογισμικού του Twitter, οι πρώτες μετρήσεις δείχνουν αύξηση στην κίνηση των χρηστών αλλά και θεαματική άνοδο των δεικτών που υπολογίζουν τη διαδραστικότητα του Μέσου.
Αν και τα πρώτα σχόλια –τουλάχιστον από τους Έλληνες χρήστες- δεν ήταν ιδιαίτερα κολακευτικά για την επιλογή της δημοφιλούς πλατφόρμας να αντικαταστήσει το Fav με Like, η πράξη δείχνει πως η… συνήθεια έγινε λατρεία.
Από την ώρα που έγινε η μετατροπή, το Twitter είδε τους χρήστες του να αλληλεπιδρούν 6% περισσότερο σε σχέση με πριν.
Τα Likes αποδίδουν καλύτερα από τα Favs και κάνουν τους χρήστες του Twitter να αλληλεπιδρούν περισσότερο
Οσο χαμηλό κι αν φαίνεται αυτό το ποσοστό, στην πραγματικότητα δεν είναι!
Από το Σαν Φρανσίσκο, όπου βρίσκεται η έδρα του Twitter, τονίζεται πως εάν συνυπολογιστεί το σύνολο των χρηστών παγκοσμίως, η αύξηση αυτή σε απόλυτους αριθμούς είναι θεαματική. Οι ερευνητές που έχει προσλάβει ο Τζακ Ντόρσεϊ –εκ των ιδρυτών της πλατφόρμας- για να βγάλουν το τελικό… πόρισμα αναμένουν να περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα (3-4 μήνες) και στη συνέχεια να δημοσιοποιήσουν τα συμπεράσματά τους.
"With the change from favorites to likes we've seen a 6% increase in like activity in just the first week." –@kevinweil
— Robi Ganguly (@rganguly) November 10, 2015
Οπως αναφέρει ο Βέιλ, το βασικότερο πλεονέκτημα της μετατροπής του Fav σε Like είναι το σχήμα και το χρώμα που έχει, πλέον, το κουμπί. Το κόκκινο έναντι του κίτρινου κι η καρδιά έναντι του αστεριού παραπέμπουν ακόμη περισσότερο σε περιεχόμενο που αρέσει στον χρήστη, κάτι που κάνει πιο εύκολη τη διάδραση κατά τη διάρκεια της περιήγησης μέσα στην πλατφόρμα.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλούν οι μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν ανάμεσα στους νέους χρήστες του Μέσου. Η αύξηση του interaction είναι ακόμη μεγαλύτερη σε κόσμο που δημιούργησε πρόσφατα Twitter Account (9%), αν και το χρονικό διάστημα που χωρίζει έναν «νέο» από «παλιό» χρήστη δεν προσδιορίστηκε από τους υπευθύνους της εταιρείας που έκανε τις έρευνες.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News