430
Σήμερα, γράφει η DW, η Fraport καλείται να αποδείξει στo ελληνικό Δημόσιο ότι η παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων δεν ωφελεί μόνο την ίδια την εταιρεία, αλλά συμβάλλει και στη βελτίωση των υποδομών | fraport-greece.com

DW: Κερδισμένη η Ελλάδα από την Fraport

Protagon Team Protagon Team 11 Απριλίου 2018, 13:20
Σήμερα, γράφει η DW, η Fraport καλείται να αποδείξει στo ελληνικό Δημόσιο ότι η παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων δεν ωφελεί μόνο την ίδια την εταιρεία, αλλά συμβάλλει και στη βελτίωση των υποδομών
|fraport-greece.com

DW: Κερδισμένη η Ελλάδα από την Fraport

Protagon Team Protagon Team 11 Απριλίου 2018, 13:20

Η πρώτη επιχειρηματική χρονιά κύλησε με καλές ειδήσεις για την Fraport στην Ελλάδα. Ο αριθμός των επιβατών στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια (η διαχείριση των οποίων πέρασε στα χέρια της γερμανικής εταιρείας ακριβώς πριν από έναν χρόνο) αυξήθηκε κατά 10%, φθάνοντας τα 27,6 εκατ. άτομα, ενώ ο τζίρος ξεπέρασε τα 235 εκατ. ευρώ. Η Fraport Greece απασχολεί 550 εργαζομένους, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά εντός του τρέχοντος έτους.

Τώρα, γράφει σε εκτενές δημοσίευμα της η Deutsche Welle, η Fraport καλείται να αποδείξει στo ελληνικό Δημόσιο ότι η αμφιλεγόμενη για πολλούς Ελληνες παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων δεν ωφελεί μόνο την ίδια την εταιρεία, αλλά συμβάλλει και στη βελτίωση των υποδομών ενώ παράλληλα βοηθά στην υπέρβαση της ελληνική κρίσης.

Το τίμημα που κατέβαλε η Fraport μαζί με τη Slentel, συμφερόντων Κοπελούζου, στο ελληνικό κράτος ήταν 1,2 δισ. ευρώ για τη διαχείριση των 14 αεροδρομίων για τα επόμενα 40 χρόνια. Τρία εξ αυτών βρίσκονται στην ηπειρώτικη χώρα και τα 11 σε τουριστικά νησιά.

Ωστόσο, το μεγαλύτερο επενδυτικό κομμάτι για τον επικεφαλής της Fraport Greece, Αλεξάντερ Τσινέλ και της ομάδας του προγραμματίζεται για το εγγύς μέλλον.

Μέχρι το 2021 η εταιρεία θα επενδύσει 400 εκατομ. ευρώ, με τη μερίδα του λέοντος να πηγαίνει στα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, της Κεφαλληνίας, της Λέσβου και της Κω. Στο τέλος της επένδυσης θα προκύψει αύξηση της έκτασης των αεροσταθμών (Terminal) κατά 50%, που μεταφράζεται σε 300.000 τ.μ. Παράλληλα, θα βελτιωθεί η διαδικασία ελέγχων επιβίβασης και αποβίβασης για να εξυπηρετείται καλύτερα μεγαλύτερος αριθμός ταξιδιωτών.

H  πρώτη χρονιά είχε όμως και πολλά προβλήματα όχι μόνο γιατί εμφανίστηκαν αναπάντεχες δυσκολίες στην αναβάθμιση του διαδρόμου προσγείωσης και απογείωσης του αεροδρομίου «Μακεδονία», αλλά κυρίως λόγω των τριβών με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη, ο οποίος τον Σεπτέμβριο του 2017 κατηγόρησε την Fraport ότι έχει ήδη καθυστερήσει τις εργασίες ανακαίνισης των υπαρχουσών υποδομών και τις επενδύσεις.

Ο πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Fraport Στέφαν Σούλτε εμφανίστηκε πάντως ικανοποιημένος: «Είμαστε εντός χρονοδιαγράμματος, τα σχέδια έχουν εγκριθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες και έχουμε στα χέρια μας και τις πρώτες άδειες για κατασκευές».

Ο απολογισμός των εργασιών που έγιναν μέσα στον χειμώνα είναι θετικός και, σύμφωνα με την DW, δεν πέρασε απαρατήρητος από τους ταξιδιώτες. «Μόλις πριν από έναν χρόνο ήταν αδύνατον τα χρησιμοποιήσεις τις τουαλέτες του αεροδρομίου των Χανίων, από τη βρομιά», λέει μία επιβάτης, «σήμερα το πρόβλημα δεν υπάρχει». Ενα «γρήγορο κέρδος» για την Fraport και τους επιβάτες, διαπιστώνει στο δημοσίευμά της η Deutsche Welle, κάνοντας ειδική αναφορά στη ταχεία πρόοδο των πρώτων εργασιών, έτσι ώστε τα 14 περιφερειακά ελληνικά αεροδρόμια να αναβαθμίσουν τη λειτουργικότητά τους.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...