Όταν είσαι έξυπνος πουλάς. Ε, οι Dolce & Gabbana μάλλον ξεχειλίζουν από εξυπνάδα. Το ιταλικό δίδυμο, πέρα από το ότι ξέρει να σχεδιάζει και να πρεσβεύει το ιταλικό στιλ του Νότου (αυτό που σνομπάραν όλοι στην Ιταλία!) καλύτερα από τον καθένα, ξέρει επίσης να καβαλάει το κύμα της επικοινωνίας και να εκμεταλλεύεται κάθε ιδέα και περίσταση για λίγη παραπάνω δημοσιότητα.
Η κολεξιόν που παρουσίασαν οι Dolce & Gabbana στις 17 Ιουνίου στο Μιλάνο είναι η ανδρική Καλοκαίρι 2018 και το στιλ της είναι το αρχετυπικό Dolce & Gabbana. Ξέρετε, αυτό το πολύ χρωματιστό, το πολύ χιουμοριστικό, το πολύ γκέι, το από εικαστικό έως κακόγουστο.
Ο τίτλος της συλλογής «Amore Sacro» είναι εμπνευσμένος το ήμισυ ομώνυμο από το έργο του Τισιανού «Amor Sacro e Amor Profano» (1514) το οποίο εκτίθεται στη Βίλα Μποργκέζε, στη Ρώμη. Το έργο, για την ιστορία, αναπαριστά την Αφροδίτη και τη νεαρή χήρα Λάουρα Μπαγκαρότο η οποία είναι ντυμένη νύφη για να παντρευτεί τον ισχυρό βενετσιάνο αξιωματούχο Νικολό Αουρέλιο. Ο τελευταίος ανέθεσε το έργο στον ζωγράφο. Τώρα τι σχέση έχουν όλα αυτά με την ανδρική συλλογή που παρουσίασαν οι Dolce & Gabbana στο Μιλάνο… αυτό είναι άλλη ιστορία.
Προσέξτε όμως: οι Dolce & Gabbana για την παρουσίαση αυτής της συλλογής χρειάζονταν λίγο περισσότερο θόρυβο. Για δύο λόγους. Αφενός διότι τα ανδρικά ρούχα, ΟΚ, είναι ανδρικά και δεν ενδιαφέρουν τις γυναίκες και τα media. Αφετέρου έπρεπε να κάνουν κάτι με την κατακραυγή που υπέστησαν στο διαδίκτυο, επειδή έδωσαν ρούχα του οίκου τους στη Μελάνια Τραμπ. Η Μελάνια φορούσε δικό τους φόρεμα την Πρωτοχρονιά και φυσικά φόρεσε δικά τους ρούχα κατά την επίσκεψή της στην Ιταλία τον περασμένο Μάιο. Σας θυμίζω εκείνο το απίστευτο απλικαρισμένο πανωφόρι αξίας 50.000 ευρώ.
Οι Στέφανο Ντόλτσε και Ντομένικο Γκαμπάνα όχι μόνο έχουν συνεργαστεί με τη Μελάνια Τραμπ αλλά έχουν προβάλλει και οι ίδιοι προσωπικά τη συνεργασία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πράγμα που προκάλεσε μεγάλη ταραχή στο κοινό.
Πώς λοιπόν θα μπορούσαν να τα γυρίσουν όλα αυτά υπέρ τους; Μα με τα ίδια τα όπλα του διαδικτύου.
Πρώτον, γέμισαν την πασαρέλα με επώνυμους γαμπρούς – μικρούς και μεγάλους, που μεγαλουργούν στο Instagram! Κι έτσι τα κορίτσια σχημάτισαν ουρά έξω από το πρώην σινεμά και νυν πολυχώρο Metropol στο Μιλάνο, το οποίο ανήκει στους Dolce & Gabbana.
Συνολικά τα μοντέλα-γιοί και κάποιες κόρες διασήμων ήταν 106! Ανάμεσά τους οι: Μπράντον Λι (γιος του Τόμι Λι και της Πάμελα Αντερσον), Τάιλερ Κλίντον (ανιψιός του Μπιλ Κλίντον), Πρίσλεϊ Γκέρμπερ (γιος της Σίντι Κρόφορντ), Σάσα Μπέιλι (γιος του Ντέιβιντ Μπέιλι), Ρομπέρτο Ροσελίνι (γιος της Ιζαμπέλα Ροσελίνι), Τούκι Μπράντο (εγγονός του Μάρλον Μπράντο), Αλέν Φαμπιέν Ντελόν (γιος του Αλέν Ντελόν), Φάρερτι Λο (γιος του Τζουντ Λο), Μπρέισον Σάιρους (αδελφός της Μάιλι Σάιρους), Τζόρνταν Κέιλ Μπάρετ (μοντέλο από την Αυστραλία που φημολογείται πως σχετίζεται με την Μπέλα Χαντίντ).
Μαζί με όλους αυτούς παρήλασαν και δύο βασιλικοί γόνοι: η Μαρία Ολυμπία, πρωτότοκη και μοναχοκόρη του Παύλου και της Μαρί-Σαντάλ και η Λαίδη Αμέλια Γουίδσορ από τη Βρετανία.
Όπως καταλαβαίνετε το name dropping που εξασφάλισαν οι Dolce & Gabbana προκάλεσε αμόκ στο Μιλάνο. Και ο χαμός έδωσε την ευκαιρία στους σχεδιαστές να απαντήσουν με χιούμορ στην κατακραυγή που δέχθηκαν για τη συνεργασία τους με τη Μελάνια Τραμπ.
Ετσι λανσάρισαν μέσω Instagram ένα νέο T-shirt με το σλόγκαν #BOYCOTT Dolce& Gabbana το οποίο κοστίζει, παρακαλώ, 250 ευρώ. Αυτό το T-shirt φόρεσαν και οι ίδιοι όταν εμφανίστηκαν στο κοινό μετά το τέλος της επίδειξης.
Επιπλέον δε, ποστάρισαν και ένα βιντεάκι στο Instagram, στο οποίο, και καλά, διαδηλώνουν διάφορα μοντέλα εναντίον των Dolce& Gabbana.
Μία υποσημείωση μόνο: το BOYCOTT, ως αμυντικό σλόγκαν σε μπλουζάκι, πριν από τους Ιταλούς το είχε χρησιμοποιήσει η Μπιγιονσέ, το 2016 όταν την κατηγόρησαν σφόδρα επειδή τραγούδησε για το Super Bowl με χορευτές ντυμένους οι μισοί σαν αστυνομικοί και οι άλλοι μισοί σαν Μαύροι Πάνθηρες.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News