«Για μένα η Ελλάδα είναι μια ιδέα», δήλωσε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Chanel, Καρλ Λάγκερφελντ. «Δεν με νοιάζει η πραγματικότητα. Θαυμάζω την αρχαιοελληνική αισθητική. Τα ρούχα, τα μνημεία. Αυτά αποτέλεσαν την έμπνευσή μου. Αυτά ήθελα να πρωτοστατούν στο σόου. Αρα τα δημιούργησα».
Πράγματι τα δημιούργησε. Λίγο από Παρθενώνα, λίγο από Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, μπόλικη άμμο και ένα ελαιόδεντρο. Ολα αυτά μέσα στο Grand Palais, στο Παρίσι. Το αποτέλεσμα δεν ήταν άσχημο. Για την κατασκευή του σκηνικού εργάστηκαν 50 τεχνίτες. Τρεις εβδομάδες πήρε η κατασκευή των ναών και εννέα ημέρες χρειάστηκαν για τη συναρμολόγηση.
Τίτλος της κολεξιόν: «The Modernity of Antiquity». Πράγματι τα ρούχα και τα αξεσουάρ ήταν ένα μείγμα αρχαιοελληνικού στιλ με το σύγχρονο. Ντραπέ φορέματα, ασύμμετρα κοψίματα, ο ένας ώμος έξω, χρυσαφιές λεπτομέρειες, μαλλιά μαζεμένα με κορδέλες. Και μετά τα κλασικά σχέδια Chanel, δηλαδή τουίντ υφάσματα, κρόσσια, χαλαρές αλλά υπέρκομψες γραμμές. Το πιο αστείο στην κολεξιόν Resort Ανοιξη/Καλοκαίρι 2018 του γαλλικού οίκου είναι τα σανδάλια. Δερμάτινα, σε έντονα χρώματα, με λουριά που δένουν ως το γόνατο και με τακούνι-κίονα! Δεν το λες και καλόγουστο, αλλά τουλάχιστον δείχνει χιούμορ.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News