398
Η Καρντινάλε χορεύει σε αυτήν την εμβληματική φωτογραφία του 1959. Κι όμως ο φωτογράφος είναι άγνωστος | REUTERS/HANDOUT/Bronx agence (Paris)/Archivio Cameraphoto Epoche/Getty Images

Η Καρντινάλε θύμα του photoshop στην επίσημη αφίσα των Καννών!

Protagon Team Protagon Team 29 Μαρτίου 2017, 20:26
Η Καρντινάλε χορεύει σε αυτήν την εμβληματική φωτογραφία του 1959. Κι όμως ο φωτογράφος είναι άγνωστος
|REUTERS/HANDOUT/Bronx agence (Paris)/Archivio Cameraphoto Epoche/Getty Images

Η Καρντινάλε θύμα του photoshop στην επίσημη αφίσα των Καννών!

Protagon Team Protagon Team 29 Μαρτίου 2017, 20:26

Πενήντα οκτώ χρόνια πίσω. Η Κλαούντια Καρντινάλε, φρέσκια όσο τα 20 χρόνια της. Ακαταμάχητη, αθώα, ανέμελη, η προσωποποίηση της χαράς της ζωής, χορεύει ξυπόλητη πάνω σε μια ταράτσα της Ρώμης. Ο φωτογράφος είναι άγνωστος. Αλλά αυτή η εικόνα της είναι η εικόνα μιας ολόκληρης εποχής. Μιας Ευρώπης που για πρώτη φορά κοιτά το μέλλον με αισιοδοξία, μιας Ευρώπης που συνέρχεται από τον εφιάλτη του πολέμου, μιας Ευρώπης που χορεύει, γελά, ζει!

Αυτή τη φωτογραφία επέλεξαν οι διοργανωτές του 70ου Φεστιβάλ των Καννών για να κοσμήσει την επίσημη αφίσα εφέτος. Αλλά φρόντισαν ακόμα και αυτήν να την πειράξουν. Να θυσιάσουν την καθαρή ομορφιά της νιότης στον βωμό της τελειότητας του photoshop.

Σε πρώτη ανάγνωση βέβαια όλα είναι υπέροχα, όπως και η παντοτινά υπέροχη, 79 χρονών σήμερα, Κλαούντια.

«Χορεύει, γελά, ζει! Ποια θα μπορούσε να συμβολίζει καλύτερα το επόμενο φεστιβάλ των Καννών από την Κλαούντια Καρντινάλε;» αναρωτιούνται οι διοργανωτές στο σημείωμά τους στον επίσημο ιστότοπο του φεστιβάλ παρουσιάζοντας την αφίσα. Για ένα φεστιβάλ που θα είναι, όπως μας λένε, «γεμάτο χαρά, ελευθερία και τόλμη». Μάλλον θα είναι έτσι. Με πρόεδρο τον Πέδρο Αλμοδόβαρ και οικοδέσποινα των τελετών τη Μόνικα Μπελούτσι δεν μπορούμε να περιμένουμε κάτι λιγότερο.

2017-03-29T165625Z_1801492317_LR1ED3T1B1QTY_RTRMADP_3_FILMFESTIVAL-CANNES

Η ίδια η Καρντινάλε δήλωσε ενθουσιασμένη που θα είναι το πρόσωπο του 70ου Φεστιβάλ, ειδικά με αυτή την φωτογραφία. «Είναι με κάποιο τρόπο η εικόνα που έχω εγώ για το φεστιβάλ, σαν ένα γεγονός που φωτίζει τα πάντα γύρω του. Αυτή η εικόνα μου που χορεύω στις ταράτσες της Ρώμης, τραβήχτηκε το 1959. Κανείς δεν θυμάται το όνομα του φωτογράφου. Το έχω ξεχάσει κι εγώ. Αλλά αυτή η φωτογραφία μου θυμίζει τις καταβολές μου και τις μέρες στις οποίες ποτέ δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι κάποτε θα περπατούσα τα πιο διάσημα σκαλιά του σινεμά. Χρόνια πολλά!»

Είναι όμως τόσο αθώα όλα αυτά; Ηδη κάποιοι πιο προσεκτικοί σημείωσαν ότι σε σύγκριση με την αυθεντική φωτογραφία του 1959 η Καρντινάλε της αφίσας του 2017 είναι πιο αδυνατισμένη. Η φιγούρα της είναι σαφώς πιο λεπτή, τόσο στην κοιλιά όσο και στις γάμπες της όπως φαίνεται στο gif που αναρτήθηκε στο twitter.

Η Liberation στη διαδικτυακή της έκδοση παρατήρησε με δηκτικό τρόπο ότι προφανώς η Κλαούντια Καρντινάλε «δεν ήταν αρκετά όμορφη»…

Είναι και αυτό ένα σημείο των (ψηφιακών) καιρών μας. Ακόμα και την απόλυτη αθωότητα έχουμε μια ακατανίκητη ροπή να την πειράξουμε, να την μπολιάσουμε με την υστερία του φαίνεσθαι εις βάρος του είναι…

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...