«Θέλεις να χαϊδέψεις το “ρο” μου;» – όπου «ρο» σημαίνει «καγκουρό» σε αργκό συντομογραφία. Αυτό είναι ένα από τα σλόγκαν της διαφήμισης που δημιούργησε αμερικανική εταιρεία, με έδρα τη Νέα Υόρκη, για το αυστραλιανό κρασί Yellow Tail. Το συγκεκριμένο κρασί είναι φτηνό (κοστίζει περίπου 6 ευρώ) και προωθείται ως το οικονομικό κρασί της παρέας. Σε αυτό το πλαίσιο σχεδιάστηκε και η συγκεκριμένη διαφήμιση στις ΗΠΑ, η οποία προβλήθηκε στο Super Bowl.
Αξίζει να σημειωθεί ότι λόγω της δημοτικότητας του Super Bow, το κόστος διαφημιστικής προβολής είναι τεράστιο – $ 100.000 ανά δευτερόλεπτο. Η διαφήμιση του Yellow Tail διαρκεί 30’’ άρα η προβολή του σποτ κόστισε την αυστραλιανή οινοποιΐα 3.000.000 δολάρια.
Στη διαφήμιση πρωταγωνιστεί ένας μπανάλ τύπος με κίτρινο κοστούμι που παριστάνει τον Αυστραλό, ένα καγκουρό και το σούπερ μοντέλο από την Αυστραλία Ελι Γκονσάλβες. Το καγκουρό στο σποτ κάνει διάφορες δουλειές – παριστάνει τον σερβιτόρο, τον Dj κ.α. Παριστάνει και το… καμάκι στην παραλία, μαζί με τον κουστουμάτο. Εκεί στην παραλία, κάνει βόλτα με το μαγιό της και η χυμώδης Γκονσάλβες. Τη βλέπει ο κοστουμάτος, τη φωνάζει και της λέει «Θέλεις να χαϊδέψεις το “ρο” μου;». «Βεβαίως θέλω!» απαντάει εκείνη και σκύβει να χαϊδέψει το καγκουρό.
Προφανώς το κάλεσμα για χάδια στο συμπαθές ζώο, το οποίο είναι ταυτισμένο με την Αυστραλία, αφήνει σεξουαλικό υπονοούμενο. Αυτό το κάλεσμα λοιπόν, σε συνδυασμό με την αυστραλή σταρ μοντέλο και τον λαϊκό τύπο με το κίτρινο κοστούμι, έκανε τους Αυστραλούς να αντιδράσουν στο Διαδίκτυο.
Το κρασί Yellow Tail έχει πάρει την ονομασία του από το μικρό κίτρινο καγκουρό-λαγό. Ένα τέτοιο ζωάκι εικονίζεται και στην ετικέτα. Το κρασί παράγεται από την εταιρεία Casella Family Brands, η οποία ιδρύθηκε το 1969 ως οικογενειακό οινοποιείο στην Αυστραλία.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το Yellow Tail εξάγεται σήμερα σε περισσότερες από 50 χώρες.
Το εν λόγω αυστραλιανό κρασί, λανσάρεται ως «το κρασί για την πλάκα» και είναι το μοναδικό που έχει ποτέ διαφημιστεί στην τηλεόραση στα τελευταία 40 χρόνια του Super Bowl. Το επίμαχο σποτ του Yellow Tail προβλήθηκε στο πρώτο ημίχρονο του αγώνα σε περίπου 120 εκατ. θεατές. Με το σλόγκαν: «If you see a roo at a party, it’s a good party» (=Αν δεις καγκουρό στο πάρτι, είναι καλό το πάρτι).
Μετά το μεγάλο κύμα δυσαρέσκειας που ξέσπασε στην Αυστραλία για τη διαφήμιση, ο διευθυντής της εταιρείας που την υπογράφει, Μάικ Μπερνς, δήλωσε: «Δημιουργήσαμε ένα κωμικό σποτ – το κάναμε για να περάσουμε το μήνυμα πως από τις χιλιάδες οινικές φίρμες που υπάρχουν στον κόσμο, μόνο αυτή, η Yellow Tail, είναι το κρασί που προορίζεται για την πλάκα».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News