Ο Ντόναλντ Τραμπ όργωσε τις ΗΠΑ στη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας του με ένα βαρύ τζιπ Chevrolet Suburban. Υπογράμμιζε μάλιστα συνέχεια, ότι πρόκειται για ένα μοντέλο αμερικανικής παραγωγής, αποκρύπτοντας ωστόσο ως γνήσιος λαϊκιστής, ότι ο ίδιος προτιμά ξεκάθαρα τα ευρωπαϊκά supercars με τα σηματάκια των Lamborghini, Mercedes, McLaren και Rolls-Royce.
Σε αντίθεση με τον νέο Πρόεδρο της Αμερικής, κάποιοι άλλοι προκάτοχοί του είχαν επιδείξει ως ιδιώτες ένα πολύ ιδιαίτερο γούστο στην επιλογή των αυτοκινήτων τους. Οχι βέβαια στη διάρκεια της προεδρικής θητείας τους, γιατί τότε ήταν υποχρεωμένοι να μετακινούνται για λόγους ασφαλείας με θωρακισμένα οχήματα, όπως συμβαίνει με τη λιμουζίνα βάρους οκτώ τόνων του Μπάρακ Ομπάμα με το χαρακτηριστικό παρατσούκλι «Τhe Beast», δηλαδή το τέρας.
O Oμπάμα οδηγούσε ωστόσο πριν μπει στον Λευκό Οίκο μία Chrysler 300C σεντάν, την οποία είχε αποκτήσει με λίζινγκ το 2004 και πουλήθηκε το 2012 σε δημοπρασία, όπου έπιασε ένα εκατομμύριο δολάρια. Η Chrysler είχε μόλις 19.000 μίλια στο κοντέρ της, όμως χρωστούσε την αξία της στον επώνυμο προκάτοχό της.
O Tζορτζ Μπους ένιωθε βαθιά μέσα του μεγαλοαγρότης και χρησιμοποιούσε για τις μετακινήσεις του στο απέραντο ράντσο της οικογένειας στο Τέξας ένα λευκό ημιφορτηγάκι Ford F-Series. Να σημειώσουμε, ότι το συγκεκριμένο μοντέλο κατέχει σταθερά στις ΗΠΑ εδώ και δεκαετίες την κορυφαία θέση σε πωλήσεις.
To άκρον αντίθετο του Μπους ήταν ο Μπιλ Κλίντον, που οδηγούσε μία ανοιχτή Ford Mustang Convertible του 1967, η οποία ανήκε προηγουμένως στο νεότερο αδελφό του, Ρότζερ. Μάλιστα ο Κλίντον οδήγησε κάτω από δρακόντεια μέτρα ασφαλείας το ανοιχτό μοντέλο ως Πρόεδρος των ΗΠΑ στα πλαίσια των εορτασμών για τα τριάντα χρόνια της Mustang το 1994. Η διαδρομή δεν είχε ξεπεράσει τα 100 μέτρα με τον Κλίντον στο τιμόνι, όμως η αγωνία των ανθρώπων ασφαλείας του Προέδρου είχε κορυφωθεί.
Ο συντηρητικός Ρόναλντ Ρίγκαν χρησιμοποιούσε στο κτήμα του στην Καλιφόρνια ένα τετρακίνητο Subaru Brat. Λέγεται μάλιστα, ότι η Subaru είχε παραχωρήσει στον Ρίγκαν το κόκκινο αυτοκίνητο με την υποχρέωση να της στέλνει τακτικά τις εντυπώσεις του από τη συμπεριφορά του οχήματος σε σκληρή αγροτική χρήση.
O Λίντον Τζόνσον κερδίζει με διαφορά τον τίτλο του Αμερικανού Προέδρου με το πιο «φευγάτο» αυτοκίνητο, καθώς κατείχε ένα αμφίβιο Amphicar. Του άρεσε να κάνει φάρσες σε ανύποπτους συνεργάτες του, πέφτοντας με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε κάποια λίμνη και προσποιούμενος, ότι είχαν σπάσει τα φρένα, ώστε να τους δει να πανικοβάλλονται.
Παρουσιάζουμε κατ΄ εξαίρεση και μία προεδρική λιμουζίνα, επειδή έχει περάσει στην ιστορία. Αναφερόμαστε βέβαια στην Lincoln Continental του 1961, μέσα στην οποία πυροβολήθηκε και δολοφονήθηκε ο Τζον Κένεντι. Το τετράθυρο καμπριολέ εκτίθεται στο Μουσείο της Ford στο Μίτσιγκαν των ΗΠΑ και είχε υποστεί πολλές μετατροπές, για να γίνει κατάλληλο για προεδρικές μετακινήσεις. Το επιβλητικό Cabrio δεν αποσύρθηκε μετά τη δολοφονία του Κένεντι, αλλά επαναχρησιμοποιήθηκε από τους επόμενους Προέδρους των ΗΠΑ, Λίντον Τζόνσον, Ρίτσαρντ Νίξον και Τζίμι Κάρτερ, πριν βγει οριστικά στη σύνταξη το 1977.
O Xάρι Τρούμαν παρέμεινε πιστός σε όλη τη ζωή του στην Chrysler, ενώ λάτρευε την οδήγηση. Όταν έληξε η θητεία του 33ου Προέδρου των ΗΠΑ, παρέλαβε ο Τρούμαν τη σύζυγό του με μία λευκή Chrysler του 1953 και αναχώρησε μαζί της οδικώς από την Ουάσινγκτον με προορισμό την ιδιαίτερη πατρίδα του, το Κάνσας. Εννοείται, ότι οδηγούσε ο ίδιος ο Τρούμαν και ότι η διαδρομή έγινε χωρίς αστυνομική συνοδεία.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News