Επιλέγει τοποθεσίες με κοινωνικό στίγμα, πολιτικό υπόβαθρο ή ιδιαίτερη ομορφιά. Καλεί εκατοντάδες εθελοντές να ποζάρουν για τις φωτογραφίες του. Τους ζητά να ξεντυθούν. Να στηθούν γυμνοί. Σε διαφορετικές συνθέσεις ή στάσεις κάθε φορά. Γιατί «μία μάζα ατόμων, γυμνών, στιβαγμένων ο ένας δίπλα στον άλλον, μεταμορφώνεται σε ένα νέο σχήμα», όπως έχει εξηγήσει ο ίδιος. Ο αμερικανός φωτογράφος, Σπένσερ Τιούνικ, από το 1992 κατευθύνει γυμνές μάζες και τις φωτογραφίζει, στις πιο ενδεικτικές αλλά και πιο αλλοπρόσαλλες τοποθεσίες. Σε παγετώνα στις Αλπεις, σε σκεπή κτιρίου στη Βαρκελώνη, έξω από την όπερα του Μονάχου, στο γήπεδο Ενρστ Χάπελ της Βιέννης, σε κεντρική πλατεία στο Μεξικό, στο Γκραντ Σέντραλ της Νέα Υόρκη, στο Selfridges του Λονδίνου. Ο 49χρονος καλλιτέχνης «χτύπησε» ξανά. Στη Μπογκοτά, στην κρύα Μπογκοτά του (χειμερινού) Ιουνίου. Για να γιορτάσει με τη μηχανή του την ειρήνη που θα φέρει η συμφωνία στην οποία βρίσκεται πολύ κοντά η κυβέρνηση της Κολομβίας με τις Επαναστατικές Ενοπλες Δυνάμεις Κολομβίας (FARC)