Ασπρόμαυρες φωτογραφίες, άλλες με χρώμα αλλά με εστίαση στην ισορροπία του φωτός με τη σκιά. Πολλά παιδιά, μια γυναίκα σε αναπηρικό αμαξίδιο που παρατηρεί πίσω από τα συρματοπλέγματα. Φωτιές που ανάβουν για να ζεσταθούν τα χέρια στην παγωμένη Ειδομένη.
Εικόνες που κυριαρχούν τις τελευταίες δύο ημέρες στον τόσο δραστήριο λογαριασμό του Ai Weiwei στο Ιnstagram. O δαιμόνιος καλλιτέχνης που πέρασε τα Χριστούγεννα στη Λέσβο στις παραλίες όπου κατέφθαναν οι Πρόσφυγες, επισκέφθηκε τώρα τον χώρο υποδοχής που κυρίως τις τελευταίες ώρες αναφέρεται όλο και πιο συχνά στα μέσα ενημέρωσης με αφορμή και το κλείσιμο των συνόρων της ΠΓΜΔ. Με αυτό τον τρόπο ο καλλιτέχνης καταγράφει όπως φαίνεται όλα τα στάδια του Προσφυγικού: Από τις θάλασσες και την άφιξη στις παραλίες της Ελλάδας, στους χώρους υποδοχής με την αγωνία για την επόμενη μέρα, για το πέρασμα των συνόρων. Με τον τρόπο του ουσιαστικά καταγράφει με έναν τρόπο ντοκιμαντέρ που εστιάζει στην εικόνα αυτή τη δραματική πτυχή της σύγχρονης ιστορίας. Ενα υλικό που αναμένεται να οδηγήσει και σε νέα έργα και εκθέσεις…
#refugees #europe #border Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Ai Weiwei (@aiww) στις
Φυσικά στο ενδιάμεσο βρέθηκε στο Παρίσι για την έκθεσή του αλλά και στο Βερολίνο όπου έκανε μια εγκατάσταση με 14.000 σωσίβια στην πρόσοψη του διάσημου συναυλιακού κτιρίου του Βερολίνου, Konzerthaus. Το ίδιο βράδυ έπεισε πλήθος αστέρων στη δεξίωση για το Cinema for Peace να τυλιχθούν με τις ειδικές ισοθερμικές κουβέρτες που φοράνε οι πρόσφυγες όταν βγαίνουν από τη θάλασσα. Κίνηση που έκανε πολλούς να συνοφρυωθούν.
#refugees #Idomeni http://www.aljazeera.com/news/2016/02/europe-border-closures-chaos-confusion-160223123856593.html Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Ai Weiwei (@aiww) στις
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News