Κάνοντας «κλικ» στην είδηση για την καμπάνια του οίκου Balmain για τη σεζόν Ανοιξη/Καλοκαίρι 2016, ένα επιφώνημα έβγαινε αβίαστα χθες, όταν δόθηκαν στη δημοσιότητα οι σχετικές φωτογραφίες. Τα σούπερ μόντελ που καθόρισαν την αισθητική στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και κυρίως στη δεκαετία του ’90, η Σίντι Κρόφορντ, η Ναόμι Κάμπελ και η Κλόντια Σίφερ, ατρόμητες, εκτυφλωτικές, αισθησιακές πρωταγωνιστούν σε αυτή την ασπρόμαυρη φωτογραφική καμπάνια που κάνει τα σημερινά προβεβλημένα κορίτσια της βιομηχανίας της μόδας να χλομιάζουν.
Ο ευρηματικός Olivier Rousteing, ο σχεδιαστής του γνωστού γαλλικού οίκου, αποφάσισε απλώς να φέρει στο πρώτο πλάνο τις μούσες του. Τις γυναίκες που ως έφηβος παρακολουθούσε, έκοβε τις φωτογραφίες τους και τις κολλούσε στον τοίχο, ενώ φανταζόταν πως κάποια μέρα θα τις ντύσει αυτός. Και κάλεσε τον φωτογράφο Steven Klein για να υλοποιήσει αυτή την καμπάνια, η οποία έκανε την ηρωική της έξοδο χθες, μέσω του επίσημου λογαριασμού του οίκου στο Instagram. Η νοσταλγία για την εποχή που η μόδα ήταν ισχυρή, μισούσε τα ψεγάδια, προκαλούσε ντελίριο, είναι εμφανής.
CINDY #BALMAINSS16 #CindyCrawford stars in the #Balmain Spring/Summer 2016 ad campaign. Creative Director #PascalDangin at KiDS Creative Photographer #StevenKlein #BALMAINARMY #TOPMODELS Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης BALMAIN (@balmainparis) στις
O Rousteing, πάντα προτιμούσε να ντύνει και να έχει μούσες γυναίκες με τεράστιο εκτόπισμα στα μέσα ενημέρωσης. Γυναίκες θρύλους της σύγχρονης εποχής. Για παράδειγμα, η Κιμ Καρντάσιαν είναι αγαπημένη του φίλη, όπως και η Ριάνα. Τώρα, όμως, παραμέρισαν για να έρθουν οι ημίθεες της μόδας. Και να ποζάρουν έχοντας πλήρη επίγνωση του εκτοπίσματος τους – όσο και αν η Σίντι Κρόφορντ αστειεύεται λέγοντας «αυτή η φωτογράφιση θα κάνει την κόρη μου να αναγνωρίσει πως κάτι ξέρω ακόμα από μόδα…»
Μιλώντας στην αμερικανική Vogue, ο σχεδιαστής ξεκαθάρισε πως ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει για τον οίκο. «Μερικές φορές οι άνθρωποι μπερδεύονται και σκέφτονται ότι τα πάντα έχουν σχέση με τα social media. Ο Balmain έχει βαθιά ψυχή, δεν ενδιαφέρεται μόνο για τους followers. Μας ενδιαφέρει να ονειρευόμαστε, να αγαπάμε και νομίζω ότι αυτή η καμπάνια θα δείξει πως επιστρέφουμε στις ρίζες μας. Αποκαλύπτει γιατί αγαπάμε την μόδα, αυτές οι τρεις γυναίκες μας δείχνουν ακριβώς αυτό».
NAOMI #BALMAINSS16 #NaomiCampbell stars in the #Balmain Spring/Summer 2016 ad campaign. Creative Director #PascalDangin at KiDS Creative Photographer #StevenKlein #BALMAINARMY #TOPMODELS Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης BALMAIN (@balmainparis) στις
Ομολογεί ότι κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης (συμμετείχε και ο ίδιος σε κάποιες εικόνες) νόμιζε ότι ονειρεύεται. Οσα για τα μοντέλα, δηλώνουν πως είχαν την ευκαιρία να περάσουν ξανά δημιουργικό χρόνο μαζί και πως κάθε φορά που συναντιούνται είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα από την προηγούμενη φορά. Η Κλόντια Σίφερ περιγράφει πως όσο τις έβαφαν και τις χτένιζαν μιλούσε με την Σίντι Κρόφορντ για τις αρετές της οικογενειακής ζωής και πως η Ναόμι την έκανε να γελά όπως πάντα.
Kαι όταν κάποιος περάσει αυτή την στιλπνή αισθητική των φωτογραφιών και σταματήσει να μελετά προσεκτικά το πρόσωπο και το σώμα των μοντέλων, κοιτάζει επιτέλους και τα ρούχα. Με τα βολάν να κυριαρχούν, το δίχτυ, τις διαφάνειες… Με κάθε τρόπο ο Rousteing θέλει να φαίνεται το γυναικείο δέρμα.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News