Το Netflix έχει δημιουργήσει ένα σύστημα υπολογισμού για τα οικονομικά οφέλη που προκύπτουν από το περιεχόμενο που προβάλλει. Οπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το πρακτορείο Bloomberg, το «Squid Game», η δημοφιλέστερη σειρά στην ιστορία του Netflix, μέσα σε μόλις έναν μήνα προβολής του έχει αποφέρει κέρδη 900 εκατ. δολαρίων στη streaming πλατφόρμα. Η απρόσμενη και τεράστια αυτή επιτυχία κάνει τα στελέχη του Netflix να πλέουν σε πελάγη ευτυχίας, αφού, εκτός των άλλων, ήταν και μια σειρά χαμηλού κόστους: κόστισε συνολικά μόλις 21 εκατ. δολάρια, οπότε κάνοντας την αντιπαραβολή με τα κέρδη, μπορεί κάποιος να αντιληφθεί το μέγεθος της επιτυχίας, όχι μόνο σε καλλιτεχνικό αλλά και σε εμπορικό επίπεδο.
Ο δημιουργός του «Squid Game» ξεκίνησε να το γράφει ως κινηματογραφική ταινία το 2008, αλλά, κατεστραμμένος οικονομικά, υποχρεώθηκε κάποια στιγμή να σταματήσει το γράψιμο, αφού πούλησε τον φορητό υπολογιστή του, στον οποίο το έγραφε, για να πάρει μετρητά 675 δολάρια. Κάποια στιγμή ολοκλήρωσε το σενάριο, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρθηκε μέχρι το 2019, όταν το Netflix αποφάσισε να το πάρει και να το κάνει σειρά.
Η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι 132 εκατομμύρια χρήστες της είδαν έστω και για λίγη ώρα τη σειρά τις πρώτες τρεις εβδομάδες από τη στιγμή που ξεκίνησε η προβολή της, στις 17 Σεπτεμβρίου. Μέχρι στιγμής, έχουν ξοδευτεί 1,4 δισ. ώρες για την παρακολούθηση της σειράς παγκοσμίως, αλλά η εταιρεία δεν έχει στη διάθεσή της ή δεν δίνει τον ακριβή αριθμό των θεατών που είδαν από την αρχή έως το τέλος το «Squid Game».
Θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η προβολή δεύτερου κύκλου της σειράς και χωρίς να έχουν ληφθεί ακόμη οριστικές αποφάσεις, ο δημιουργός της, Χουάνγκ Τονγκ Χιουκ, ανέφερε ότι, αν τελικά υπάρξει δεύτερος κύκλος, εκείνος προσανατολίζεται το θέμα της σειράς να είναι η ιστορία του «Εκπροσώπου» (Frontman), του αινιγματικού υπεύθυνου των παιχνιδιών που δεν διστάζει κάποια στιγμή να πυροβολήσει τον αστυνομικό αδελφό του, που τον αναζητούσε απεγνωσμένα, θεωρώντας ότι βρισκόταν σε κίνδυνο ή είχε πάθει κάτι κακό.