To εντυπωσιακό Mirai που κινείται με υδρογόνο και έχει αυτονομία 644 χιλιόμετρα |
Θέματα

Το στοίχημα της Τοyota: υδρογονοκίνηση και… Κinto

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία μπαίνει δυναμικά στην παροχή υπηρεσιών κινητικότητας με το εμπορικό σήμα της Kinto, ενώ επικεντρώνεται στη χρήση κυψελών υδρογόνου με την ελπίδα πως η συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων αποτελεί το μέλλον της αυτοκίνησης
Protagon Team

Υδρογονοκίνηση και παροχή υπηρεσιών κινητικότητας

Αυτά ειναι τα δυο πρώτα βήματα της μετεξέλιξης της Toyota, η οποία μπαίνει δυναμικά στο νέο έτος ανακοινώνοντας τα σχέδια της, τόσο σε εμπορικό, όσο και σε αυτοκινητικό επίπεδο.

Ήδη η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την δημιουργία του Kinto, που είναι το νέο εμπορικό σήμα της κάτω από το οποίο θα στεγάσει όλες τις υπηρεσίες κινητικότητας στη Γηραιά Ήπειρο.

Το Kinto θα περιλαμβάνει τις εξής υπηρεσίες, οι οποίες ακούνε σε διαφορετικά ονόματα:

Kinto One: Αφορά υπηρεσία μίσθωσης με βάση την οποία ο οδηγός θα πληρώνει ένα μηνιαίο μίσθωμα και θα έχει στη διάθεσή του ένα αυτοκίνητο που αυτός θα έχει επιλέξει. Στην ουσία πρόκειται και μια υπηρεσία leasing.

Kinto Share: Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια υπηρεσία κοινής χρήσης αυτοκινήτων. Το Share θα ενσωματώσει την ήδη λειτουργούσα σε πολλές πόλεις της Ευρώπης υπηρεσία car-sharing της Toyota Yuko. Τα αυτοκίνητα που θα είναι διαθέσιμα θα είναι κατά βάση υβριδικά.

Kinto Join: Με τις μελέτες να δείχνουν ότι στον αστικό ιστό τα αυτοκίνητα κινούνται κατά βάση από ένα και μόνο άτομο, η υπηρεσία αυτή θέλει να «συνδέσει» πολίτες που καθημερινά κάνουν την ίδια διαδρομή, έτσι ώστε να μοιράζονται ένα αυτοκίνητο στις μετακινήσεις τους, με στόχο να αποσυμφορηθούν οι πόλεις.

Kinto Flex: Μια πιο ευέλικτη υπηρεσία μίσθωσης που θα στηρίζεται στη λογική της συνδρομής. Ο πελάτης, στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα μπορεί να επιλέξει το αυτοκίνητο που χρειάζεται ανάλογα με τη χρήση που το θέλει. Για παράδειγμα, τον χειμώνα ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης για τις εντός του αστικού ιστού μετακινήσεις του και το καλοκαίρι ένα μεγάλο SUV για τις διακοπές του. Όλα αυτά με ένα προκαθορισμένο αντίτιμο.

Και εγένετο το «υδρογονο-θαύμα» του Mirai

Η Toyota είχε δείξει και στο παρελθόν πως η ηλεκτροκίνηση δεν είναι στις άμεσες προτεραιότητές της, δείχνοντας την προτίμησή της στις κυψέλες υδρογόνου.

Κάπως έτσι, πριν μερικές εβδομάδες έσπευσε να παρουσιάσει το δεύτερης γενιάς Mirai το οποίο στηρίζεται στο υδρογόνο και θα έχει αυτονομία 644 χλμ.

Το υδρογονοκίνητο μοντέλο (η ακριβής του ονομασία είναι Fuel Cell Electric Vehicle, δηλαδή Ηλεκτρικό Όχημα Κυψέλης Καυσίμου [Υδρογόνου]) παρουσιάστηκε τον περασμένο Νοέμβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο

Το δεύτερης γενιάς Toyota Mirai είναι διαφορετικό από τον προκάτοχό του μιας και, σύμφωνα με το CNN Business είναι κατασκευασμένο στο μοτίβο των Lexus LS sedan και LC coupe και θα στηρίζεται στην κίνηση στους πίσω τροχούς, τη στιγμή που το πρώτο μοντέλο στηριζόταν στη μπροστινή κίνηση.

Το μοντέλο έχει κατά 30% μεγαλύτερη αυτονομία, η οποία μπορεί να φτάσει τα 644 χλμ.με την εταιρεία να δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της να ρίξει όλο της το ενδιαφέρον στη χρήση κυψελών υδρογόνου με την ελπίδα πως η συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων θα αποδειχθεί το μέλλον της αυτοκίνησης.

Στα σκαριά και το νέο μικρό SUV

Πριν μερικά 24ωρα εξάλλου, η ιαπωνική μάρκα επιβεβαίωσε επισήμως πως ετοιμάζει ένα μικρό SUV μοντέλο.

Προς το παρόν δεν ανακοίνωσε περαιτέρω στοιχεία σχετικά με την ονομασία του και το πότε θα λανσαριστεί, ωστόσο φρόντισε να δώσει στη δημοσιότητα ένα σκίτσο από το προφίλ του οχήματος, από το οποίο ξεχωρίζουν κάποια βασικά σχεδιαστικά γνωρίσματα.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, «αυτό το μοντέλο θα ενισχύσει την επιτυχία του Yaris στην Ευρώπη και μαζί, αναμένουμε ότι αυτά τα οχήματα θα αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% του όγκου των πωλήσεων της Toyota στην Ευρώπη έως το 2025. Δεν θα χρειαστεί να περιμένετε πάρα πολύ για να δείτε το τελικό σχέδιο και θα διαπιστώσετε ότι αυτό δεν είναι μόνο ένα Yaris με προσθήκες στο αμάξωμα και πιο ψηλή ανάρτηση, αλλά ένα εντελώς νέο και ξεχωριστό μοντέλο B-SUV με ένα συμπαγές, δυναμικό ντιζάιν και προσωπικότητα».