Καλυμμένοι προβολείς, μυγάκια στον προφυλακτήρα, ελαφρώς τροποποιημένη 190 Ε 2.3-16 για το μεγάλο ρεκόρ |
Θέματα

Το σεντάν της Mercedes που «έσπασε» τα χρονόμετρα

Μόλις είχε βγει η αντίπαλος της BMW M3 E30. Και ήταν ένα τετράθυρο σεντάν, διακριτικό και οδηγοκεντρικό. Δεν είχε ξαναγίνει στα χρονικά της Mercedes ένα ανάλογο μοντέλο. Αλλά κάπως έπρεπε να πεισθούν και οι απαιτητικοί
Γιάννης Κωνσταντόπουλος

Υπάρχουν δύο τρόποι για να γίνει κάτι τέτοιο. Ο πρώτος είναι να ρίξει μία εταιρεία άπειρο επικοινωνιακό χρήμα. Να δουν το νέο μοντέλο μέχρι και οι αγέννητοι. Και μόνο ποσοστιαία να το δεις, τα νούμερα των πωλήσεων θα μοιράσουν χαμόγελα. Ο δεύτερος τρόπος είναι πιο δύσκολος. Θέλει πίστα, χρονόμετρα, πίεση και ένα ερωτηματικό για το αποτέλεσμα.

Ομως η απόφαση στη Στουτγάρδη όφειλε να είναι τέτοια, δύσκολη, απέναντι στις αποφάσεις του Μονάχου, εκεί όπου, ως γνωστόν, έχει την έδρα της η BMW.

Κι αυτό γιατί η Mercedes-Benz 190 E 2.3-16, η «baby Mercedes’», όπως την έλεγαν, ήταν μεν το μικρότερο μοντέλο της γκάμας, ωστόσο βρισκόταν σε αποστολή. Ο κωδικός του μοντέλου έλεγε τη μισή αλήθεια: 2,3 λίτρα και 16βάλβιδο καπάκι. Τα υπόλοιπα έπρεπε να αποδειχθούν στην πίστα της Ναρντό. Να προκύψει με νούμερα η αξιοπιστία οδηγώντας με το πόδι στη μοκέτα επί χιλιάδες χιλιόμετρα, να βγει ο χρόνος ο σωστός, να έρθει η υστεροφημία απέναντι στη Βαυαρία.

Το εσωτερικό της Mercedes-Benz 190 E 2.3-16, όπως είχε προετοιμαστεί για τον μεγάλο τελικό μεταξύ Στουτγάρδης – Μονάχου. Δείτε τις υπόλοιπες φωτό και τη σημερινή κατάσταση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου στις ψηφιακές σελίδες του The ONE magazine

Διαβάστε τη συναρπαστική ιστορία πίσω από τις φωτό ξεφυλλίζοντας στην οθόνη σας τη νέα έκδοση του The ONE magazine: