Ο Κρις Φόρσμπεργκ βρίσκεται στο αριστερό κάθισμα και ξέρει πώς γίνεται σωστά η δουλειά. Πλέον, καταξιωμένος οδηγός αγώνων που ξεκίνησε ως αυτοδίδακτος στο χώρο του drift. Σήμερα, στα 41 του χρόνια, έχει να επιδείξει στο πλούσιο βιογραφικό του, μεταξύ άλλων, και τρία παγκόσμια πρωταθλήματα στο απαιτητικό ‘’Formula Drift World Champion’’. Σκληρό καρύδι, θεωρείται κάτι σαν τον Iron Man της πλαγιολίσθησης αφού συμμετέχει αδιάλειπτα εδώ και δεκαεννιά χρόνια στον αγωνιστικό τάπητα, βλέποντας τον κόσμο από το πλαϊνό παράθυρο.
Ο Φόρσμπεργκ έχει σταθερή συνεργασία με την ομάδα της Nissan και, αυτή τη φορά, δίνει την πρόγευση για την κορυφαία, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, έκδοση του Nissan Z που, δυστυχώς για εμάς και γενικότερα τους ευρωπαίους καταναλωτές, δεν έρχεται προς τα εδώ αλλά έχει στόχο, κυρίως, την ιαπωνική και αμερικανική αγορά.
Όπως και να ‘χει, το Nissan Z Nismo, εν προκειμένω με τις απαραίτητες ρυθμίσεις για χρήση πίστας, δίνει το σήμα για το πώς βλέπει η εταιρεία την κλασική, βενζινοκίνητη, πισωκίνητη συνταγή. Ένας V6 κινητήρας με δύο τουρμπίνες, 3.0 λίτρα, απόδοση 405 ίππων στη «βασική« έκδοση, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων και κόμπακτ διαστάσεις. Παρέα τους άφθονο καμμμένο πίσω λάστιχο, παρατεταμένες πλαγιολισθήσεις και άψογο κοντρόλ διά χειρός του αμερικανού οδηγού-πρεσβευτή της, όπως φαίνεται και στο φρέσκο βίντεο: