. | IntimeNews
Θέματα

Νέο κατάστημα e-branch στη Θεσσαλονίκη

Ένα ακόμη e-branch, το έκτο του δικτύου πλήρως αυτοματοποιημένων ηλεκτρονικών καταστημάτων, ξεκίνησε τη λειτουργία του στη Διαγώνιο Θεσσαλονίκης, στην οδό Τσιμισκή 80. Το νέο e-branch δίνει πλέον τη δυνατότητα σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στη Θεσσαλονίκη, να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με ταχύτητα, ευκολία και ασφάλεια κατά το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του […]
Protagon Team

Ένα ακόμη e-branch, το έκτο του δικτύου πλήρως αυτοματοποιημένων ηλεκτρονικών καταστημάτων, ξεκίνησε τη λειτουργία του στη Διαγώνιο Θεσσαλονίκης, στην οδό Τσιμισκή 80. Το νέο e-branch δίνει πλέον τη δυνατότητα σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στη Θεσσαλονίκη, να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με ταχύτητα, ευκολία και ασφάλεια κατά το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του τις καθημερινές, καθώς και το Σάββατο.

Το νέο e-branch, είναι το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς στη Βόρεια Ελλάδα και το πρώτο που συστεγάζεται με το υφιστάμενο κατάστημα εξυπηρέτησης, συνδυάζοντας με αυτό τον τρόπο τα πλεονεκτήματα, τόσο του e-branch όσο και τις υπηρεσίες του παραδοσιακού καταστήματος.

Οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο προσωπικό για οποιαδήποτε απορία, να ενημερώνονται για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδεύονται στη χρήση των μηχανημάτων & ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και να υποστηρίζονται σε κάθε τους συναλλαγή.

Μερικές από τις πρωτοποριακές υπηρεσίες του e-branch είναι:

Επιπλέον των παραπάνω, για τις επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες προσφέρονται:

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στην παροχή πρωτοποριακών υπηρεσιών για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:

Σημειώνεται ότι με μεγάλη αποτελεσματικότητα λειτουργούν ήδη τα πέντε πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα του δικτύου e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στο Χαλάνδρι, στους Αμπελόκηπους, στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen, στη Γλυφάδα και στο Ηράκλειο Κρήτης, αναβαθμίζοντας την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών και προσφέροντας μια «Σύγχρονη Τραπεζική Εμπειρία».