Από αριστερά: Κοσμάς Κροκίδας, Κατερίνα Παπαγεωργίου, Αθανάσιος Παπανικολάου, Βασίλης Καλλίδης, Παναγιώτης Θρουβάλας, Ανδρέας Τσουκάλης, Σταύρος Λαμπρινίδης |
Θέματα

Everest: Νέα εικόνα, νέες συνεργασίες και προτάσεις με την υπογραφή του Βασίλη Καλλίδη

Το νέο λογότυπο έχει έναν φρέσκο και αυθόρμητο χαρακτήρα, ενώ η νέα εικαστική ταυτότητα της μάρκας διαθέτει μια cool urban αισθητική, η οποία εμπνέεται από τις σημαίες του κόσμου
Advertorial

Τα everest, η μάρκα που σύστησε στο ελληνικό κοινό τον μαγικό κόσμο του street food, παρουσίασαν τη νέα, ανανεωμένη εικόνα τους και τα μελλοντικά τους σχέδια, σε ένα διαφορετικό event που πραγματοποιήθηκε στο ατμοσφαιρικό bar restaurant Φουάρ, στο κέντρο της Αθήνας.

Μέσα από μία επιτυχημένη πορεία πολλών δεκαετιών, τα everest έχουν κατακτήσει την κορυφή όντας μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες εστίασης στην Ελλάδα και προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας με το δικό τους, ξεχωριστό γευστικό αποτύπωμα. Ομως, για να παραμείνεις στην κορυφή, πρέπει να γνωρίζεις πώς να εξελίσσεσαι. Γι’ αυτό οι άνθρωποι της αλυσίδας σχεδίασαν την πλήρη αναβάθμιση της μάρκας και της συνολικής εικόνας της σε όλα τα επίπεδα: από το λογότυπο και την αισθητική των καταστημάτων μέχρι τις υπηρεσίες και φυσικά τη συνολική γευστική εμπειρία, δημιουργώντας έτσι τη νέα εποχή everest.

O street food buffet της εκδήλωσης με τις νέες επικές γεύσεις των everest, δια χειρός Βασίλη Καλλίδη

Το νέο λογότυπο έχει έναν φρέσκο και αυθόρμητο χαρακτήρα, ενώ η νέα εικαστική ταυτότητα της μάρκας διαθέτει μια cool urban αισθητική, η οποία εμπνέεται από τις σημαίες του κόσμου. Το προϊοντικό αποτύπωμα των everest συνοψίζεται στις τρεις λέξεις που υπογράφουν το ανανεωμένο λογότυπο: roasted, για τη μοναδική ποιότητα του καφέ, toasted, για τον πρωταγωνιστή του μενού, το sandwich, fresh, για τη φρεσκάδα και την ποιότητα των υλικών και των προϊόντων.

Από αριστερά: Σπύρος Μαργαρίτης, δημοσιογράφος & παρουσιαστής της εκδήλωσης, Κοσμάς Κροκίδας, CMO Ομίλου Goody’s-Everest, Κατερίνα Παπαγεωργίου, COO Ομίλου Goody’s-Everest, Βασίλης Καλλίδης, Chef – everest Brand Ambassador

Η ημέρα στο Φουάρ είχε απ’ όλα: λίγο από νοσταλγία, μέσα από τις αναμνήσεις της Αθήνας των ’80s και το πρώτο, ιστορικό κατάστημα everest στο Κολωνάκι, λίγο από έμπνευση, μέσα από τις διηγήσεις της ομάδας που σχεδίασε την ανανέωση της μάρκας, και πολλή απόλαυση, μέσα από τη δοκιμή των νέων πρωτότυπων και δημιουργικών γεύσεων του »street food guru» και brand ambassador των everest, chef Βασίλη Καλλίδη. Ανάμεσά τους, η λαχταριστή γεμιστή κουρού, τα hot bagels, οι εμπλουτισμένες πολύχρωμες σαλάτες και τα κρύα sandwiches, τα οποία ενθουσίασαν τους καλεσμένους. Και φυσικά, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν έναν μοναδικό/υπέροχο καφέ φτιαγμένο από τον Head Barista Trainer των everest, Σταύρο Λαμπρινίδη, AST Authorised SCA Trainer Coffee Consultant & WCIC World Cezve Ibrik Champion 2014.

Παρουσίαση της νέας εποχής everest και τoυ νέου Brand Ambassador, Chef Βασίλη Καλλίδη.

Ο Κοσμάς Κροκίδας, Chief Marketing Officer του Ομίλου Goody’s-Everest, δήλωσε σχετικά: «Για τον έλληνα καταναλωτή το everest σημαίνει κορυφή της γεύσης, κορυφή της ποιότητας, κορυφή της εξυπηρέτησης και της απόλαυσης! Και αυτό ακριβώς αντιπροσωπεύει η νέα εποχή. Το δίκτυο των everest αναπτύσσεται και αναδεικνύονται σε food προορισμό, με μοναδικές γεύσεις, για όλες τις ώρες της ημέρας. Αυτή τη συνολική αναβάθμιση της γευστικής εμπειρίας υπογράφει ο Βασίλης Καλλίδης, ένας αναγνωρισμένος έλληνας chef με μεγάλη εμπειρία και γνώση στην κατηγορία του street food».