Η ομάδα της Τέιλορ Σουίφτ καταδικάζει ένα άρθρο γνώμης που δημοσιεύτηκε στους New York Times, το οποίο σπεκουλάρει για τη σεξουαλικότητά της. Η σούπερ σταρ της ποπ έχει αντιμετωπίσει ερωτήσεις εδώ και χρόνια σχετικά με την ιδιωτική της ζωή, και ορισμένοι οπαδοί της υποστηρίζουν ότι έχει προσφέρει ενδείξεις στη μουσική της ότι είναι ομοφυλόφιλη, ή αμφιφυλόφιλη.
Η 34χρονη Σουίφτ, εξέχουσα υποστηρίκτρια της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας, φάνηκε να απαντά στην σπέκουλα πέρυσι, με ένα μήνυμα που επισυνάπτεται στην νέα εκδοχή του άλμπουμ της «1989». Εγραψε ότι περιβάλλει τον εαυτό της με γυναίκες φίλες για να τερματίσουν οι ερωτήσεις σχετικά με τη ρομαντική της ζωή και τους αρσενικούς συντρόφους της, αλλά οι ερωτήσεις για την προσωπική της ζωή δεν σταμάτησαν.
Τώρα, σύμφωνα με δημοσίευμα των Times του Λονδίνου, μια πηγή κοντά στην σταρ επικρίνει ένα κείμενο στους New York Times, που κρίνει ότι η τραγουδίστρια είναι κρυφή λεσβία. «Λόγω της τεράστιας επιτυχίας της, αυτή τη στιγμή υπάρχει μια τεράστια ηθική σπέκουλα για την Τέιλορ. Αυτό το άρθρο δεν θα είχε δημοσιευθεί αν αφορούσε τον Σον Μέντες, ή οποιοδήποτε άλλο άρρενα καλλιτέχνη του οποίου η σεξουαλικότητα έχει αμφισβητηθεί από τους φαν», αναφέρει.
Ο Σον Μέντες είναι ένας δημοφιλής 25χρονος καναδός τραγουδιστής, για τον οποίο υπήρχαν φήμες για χρόνια ότι ήταν ομοφυλόφιλος, μέχρι που ο ίδιος έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Καταρχάς δεν είμαι γκέι. Ακολούθως, δεν θα έπρεπε να έχει σημασία αν είμαι, ή δεν είμαι. Το κοινό θα έπρεπε να εστιάζει στη μουσική μου, όχι στη σεξουαλικότητά μου».
Η πηγή από το περιβάλλον της Σουίφτ συμπληρώνει: «Φαίνεται ότι δεν υπάρχουν όρια που κάποιοι δημοσιογράφοι δεν θα διασχίσουν όταν γράφουν για την Τέιλορ, ανεξαρτήτως του πόσο ανάρμοστα για την προσωπική της ζωή, αναληθή και ακατάλληλα είναι – όλα κάτω από το προστατευτικό πέπλο ενός κομματιού άποψης».
Η Αννα Μαρκς, συντάκτρια των NYT, έγραψε ένα κομμάτι 5.000 λέξεων που περιλαμβάνει λεπτομέρειες για υποτιθέμενες ΛΟΑΤΚΙ αναφορές στη μουσική και στις παραστάσεις της Σουίφτ. Ισχυρίζεται ότι η τραγουδίστρια, που έχει σχέση με τον σταρ του αμερικανικού φούτμπολ, Τράβις Κέλσι, «αφήνει ψίχουλα» – κωδικοποιημένες αναφορές σχεδιασμένες για να υπονοούν ότι κάποιος είναι γκέι.
Η Μαρκς αναφέρει: «Μερικές φορές η Σουίφτ επικοινωνεί μέσω ρητών επιλογών – τα μαλλιά της στα χρώματα της σημαίας της αμφιφυλόφιλης υπερηφάνειας, ή ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο με φορέματα στα χρώματα του ουράνιου τόξου. Συχνά απεικονίζεται ως παγιδευμένη σε γυάλινες ντουλάπες, ή ακόμα και σε σε κανονικές ντουλάπες». Η αναφορά έχει να κάνει με την αγγλοσαξονική έκφραση «κλεισμένος στη ντουλάπα», που σημαίνει «κρυφός γκέι».
Η συντάκτρια ισχυρίζεται ότι οι χοροί της τραγουδίστριας στην περιοδεία της «Eras» θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως φόρος τιμής στη λεσβία χορεύτρια του 19ου αιώνα, Λόι Φιούλερ, και ότι είχε αναφερθεί στη «Σκάλα», ένα λεσβιακό περιοδικό που κυκλοφορούσε από το 1956 ως το 1972 στις ΗΠΑ. Γράφει ότι ενώ ασύνδετα αυτά τα «ψίχουλα» θα μπορούσαν να είναι «χωρίς νόημα, ή τυχαία», οι αναφορές αυτές μαζί «αποκαλύπτουν στους γκέι ότι η Σουίφτ είναι μία από εκείνους».
Παρότι η σταρ έχει αναδειχθεί ως μία από τις σημαντικότερες υποστηρίκτριες των δικαιωμάτων των ΛΟΑΤΚΙ της Αμερικής, αρνείται ότι είναι ομοφυλόφιλη, ή αμφιφυλόφιλη. Σε μια συνέντευξη της το 2019 στη Vogue, η Σουίφτ δήλωσε: «Τα δικαιώματα απογυμνώνονται από βασικά όλους όσους δεν είναι λευκοί άρρενες. Δεν είχα αντιληφθεί μέχρι πρόσφατα ότι μπορώ να υποστηρίξω μια κοινότητα της οποίας δεν είμαι μέλος».
Είναι ασυνήθιστο για ένα δημοφιλές και καταξιωμένο έντυπο όπως οι New York Times να δημοσιεύει κομμάτια με εικασίες για τη σεξουαλικότητα ενός δημοσίου προσώπου. Οι «στρατιές» των οπαδών της Σουίφτ κριτίκαραν σκωπτικά την αμερικανική εφημερίδα, όπως αναμενόταν.
Η Μαρκς φάνηκε προετοιμασμένη για τις αντιδράσεις, δηλώνοντας ότι «η κουβέντα σχετικά με την πιθανότητα κάποιος σταρ να είναι γκέι πριν το δηλώσει ο ίδιος, φαίνεται για κάποιους ως υπερβολικά χαμηλού επιπέδου και κουτσομπολίστικη για να είναι άξια συζήτησης». Συμπλήρωσε ότι παρά τη σπέκουλα, αν κάποια μηνύματα για την γκέι σεξουαλικότητα ενός επώνυμου δεν αναγνωρίζονται, τότε το κοινό κωφεύει και δεν διευκολύνει την αποκάλυψη από πλευράς του καλλιτέχνη.
Η ρομαντικές διαδρομές της Σουίφτ έχουν καταγραφεί πυρετωδώς από τον αμερικανικό Τύπο εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες. Ως ανερχόμενη τραγουδίστρια της κάντρι, η σταρ είχε δεσμούς με τον αστέρα της ποπ, Τζο Τζόνας, τον ηθοποιό της κινηματογραφικής τριλογίας, «Twilight», Τέιλορ Λότνερ και τον καταξιωμένο σταρ του Χόλιγουντ, Τζέικ Γκίλενχαλ.
Μετά την καταξίωσή της, οι κατά καιρούς σύντροφοί της περιελάμβαναν τον σκωτσέζο DJ και παραγωγό Κάλβιν Χάρις, και τους βρετανούς ηθοποιούς Τομ Χίντελστον και Τζο Αλβιν – με τον τελευταίο, μάλιστα, σχετιζόταν για έξι χρόνια. Αρχισε την πολυδιαφημισμένη στα ΜΜΕ σχέση της με τον 34χρονο αθλητή του αμερικανικού φούτμπολ Κέλσι πέρυσι.