Τον Διαστημικό Ηρωα θα αναζητήσει το νέο ριάλιτι, τον οποίο θα στείλει για δέκα ημέρες σε μια μοναδική εμπειρία μακριά από τη Γη |
Θέματα

Ριάλιτι σόου θα γυριστεί στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό

Εμπειρα στελέχη της τηλεοπτικής βιομηχανίας των ΗΠΑ συνασπίστηκαν για τη δημιουργία μιας εκπομπής, ο νικητής της οποίας θα ταξιδέψει στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό και θα ζήσει σε αυτόν για λίγες ημέρες με το ταξίδι και την παραμονή του εκεί να προβάλλεται στους επί Γης τηλεθεατές. Οι παραγωγοί υποστηρίζουν ότι πήραν το πράσινο φως από τις διαστημικές υπηρεσίες για την υλοποίηση του «διαστημικού Big Brother»
Protagon Team

Πραγματικά ανεξάντλητη είναι η φαντασία των τηλεοπτικών παραγωγών στην αναζήτηση νέων ιδεών που θα ανανεώσουν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού για τα ριάλιτι σόου. Τρία έμπειρα στελέχη της τηλεοπτικής βιομηχανίας, ανάμεσα στα οποία ο Μάρτι Πομπαντούρ, πρώην επικεφαλής στην Ευρώπη του News Corp. (του μιντιακού γίγαντα του Ρούπερτ Μέρντοκ), ίδρυσαν την εταιρεία παραγωγής Space Hero Inc. Η εταιρεία δημιουργήθηκε, σε πρώτη φάση τουλάχιστον, για την παραγωγή ενός ριάλιτι σόου το οποίο θα προσφέρει το μεγαλύτερο έπαθλο που έχει δοθεί μέχρι σήμερα σε τηλεοπτική εκπομπή. Οπως λέει και το όνομα του, θα αναζητά έναν Διαστημικό Ηρωα… Ο νικητής που θα αναδειχθεί ως συνήθως από την ψηφοφορία των τηλεθεατών θα κερδίσει ένα ταξίδι στο Διάστημα.

Συγκεκριμένα, ο νικητής θα ταξιδέψει μαζί με αστροναύτες που θα πηγαίνουν στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, θα παραμείνει εκεί για δέκα ημέρες και θα επιστρέψει στην συνέχεια στη Γη. Τόσο το ταξίδι προς τον Διαστημικό Σταθμό όσο και αυτό της επιστροφής του θα καταγράφεται από κάμερες και θα προβάλλεται στους τηλεθεατές, ενώ το ίδιο θα συμβεί φυσικά και στη διάρκεια της παραμονής του στον σταθμό.

Οι ιδρυτές της εταιρείας ανέθεσαν την οργάνωση της εκπομπής στην εταιρεία Popagate, η οποία έχει στο ενεργητικό της πετυχημένες και πολυβραβευμένες τηλεοπτικές σειρές όπως το «The Office», το «Ugly Betty» (στην Ελλάδα προβλήθηκε με τον τίτλο «Μαρία, η άσχημη») το «Tudors» κ.α.

Οσον αφορά το διαστημικό κομμάτι του σόου, υπεύθυνη θα είναι η εταιρεία Axiom Space, την οποία έχει ιδρύσει ο Μάικ Σαφρεντίνι, για δέκα χρόναι επικεφαλής του τμήματος της NASA που ασχολείται με τη λειτουργία του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού. H Axiom Space είναι μια start-up εταιρεία που στοχεύει στην κατασκευή δικών της εμπορικής χρήσης διαστημικών σταθμών.

Σε τηλεοπτικό σκηνικό για εκπομπή ριάλιτι είναι πιθανό να μετατραπεί σε τρία χρόνια ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός

Οπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η ιστοσελίδα Deadline, οι παραγωγοί του ριάλιτι πραγματοποίησαν σειρά επαφών με όλες τις υπηρεσίες που εμπλέκονται στη λειτουργία του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού και κατάφεραν να αποσπάσουν την έγκρισή τους. Αν όλα πάνε σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το ριάλιτι θα προβληθεί το 2023 και ο νικητής θα ταξιδέψει εντός του ίδιου έτους στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.

Δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές λεπτομέρειες για το σενάριο της εκπομπής, τι θα καλούνται δηλαδή να κάνουν οι συμμετέχοντες, όπως επίσης δεν γνωρίζουμε ακόμη το καθεστώς προβολής στιγμιοτύπων από τον διαστημικό σταθμό. Αν θα υπάρχει δηλαδή συνεχής ροή και μετάδοση εικόνας, αν θα πρόκειται για επιλεγμένα μονταρισμένα στιγμιότυπα από τη διαμονή του νικητή εκεί, αν θα εμφανίζονται οι αστροναύτες κ.ά.

Αυτό που αναφέρουν προς το παρόν οι παραγωγοί του σόου είναι ότι θα προβάλλεται σε κάποια πλατφόρμα ζωντανά σε όλο τον κόσμο και θα έχουν δικαίωμα ψήφου όσοι το παρακολουθούν, σε όποια χώρα και αν βρίσκονται, δημιουργώντας ένα παγκόσμιο τηλεοπτικό γεγονός.