Μ΄αυτά και μ΄εκείνα λοιπόν, το 2017 από ολόκληρο τον κλάδο της διαφήμισης, την πιο δυναμική αύξηση παρουσιάζει το influencing μάρκετινγκ. Σύμφωνα δε με τις μετρήσεις, αναμένεται ως το 2019, μόνο στο Instagram και μόνο στις ΗΠΑ να διοχετευθούν προς αυτή την κατεύθυνση περί τα 2,3 δισεκ. δολάρια.
Θέματα
Πώς έως το 2019 οι «influencers» θα έχουν σαρώσει τη διαφήμιση
Εχετε καταλάβει ότι όλοι αυτοί οι σταρ που παρακολουθούμε στα social media κάνουν γκρίζα διαφήμιση σε κάθε ανάρτηση; Στις ΗΠΑ η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου αναζητεί τρόπους ώστε να ενημερώνονται οι χρήστες…