Η παγκοσμίως διάσημη ιταλίδα μπλόγκερ Κιάρα Φεράνι, με τους 9,8 εκατ. ακολούθους στο Instagram συγκαταλέγεται στους 10 μεγαλύτερους influencers του κόσμου. Μπορείτε να διακρίνετε ποιο προϊόν διαφημίζει σε αυτή τη φωτογραφία; | The Blonde Salad / Facebook
Θέματα

Πώς έως το 2019 οι «influencers» θα έχουν σαρώσει τη διαφήμιση

Εχετε καταλάβει ότι όλοι αυτοί οι σταρ που παρακολουθούμε στα social media κάνουν γκρίζα διαφήμιση σε κάθε ανάρτηση; Στις ΗΠΑ η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου αναζητεί τρόπους ώστε να ενημερώνονται οι χρήστες…
Αλίνα Χριστοπούλου

Μ΄αυτά και μ΄εκείνα λοιπόν, το 2017 από ολόκληρο τον κλάδο της διαφήμισης, την πιο δυναμική αύξηση παρουσιάζει το influencing μάρκετινγκ. Σύμφωνα δε με τις μετρήσεις, αναμένεται ως το 2019, μόνο στο Instagram και μόνο στις ΗΠΑ να διοχετευθούν προς αυτή την κατεύθυνση περί τα 2,3 δισεκ. δολάρια.