Οι στίχοι μιλούν για ένα «γλυκό και καταραμένο καλοκαίρι» κατά το οποίο ο πρωταγωνιστής και ο «Τέρι» γίνονται φίλοι και μετά εραστές. Κρύβονται σε εγκαταλελειμμένα σπίτια στην παραλία και μεθούν μέσα στη ζέστη. Στη συνέχεια, όμως, παρότι μετανιώνοντας οικτρά, χωρίζουν. Ηταν 1975 και το τραγούδι με τον τίτλο «Backstreets» ήταν το τελευταίο της πρώτης πλευράς του «Born to Run», του δίσκου που εκτόξευσε τον Μπρους Σπρίνγκστιν στο πάνθεον του ροκ εντ ρολ.
Το «Αφεντικό» δεν γνώριζε, φυσικά, ότι έπειτα από λίγο καιρό ο κορυφαίος μουσικοκριτικός Γκρέιλ Μάρκους θα χαρακτήριζε το «Backstreets» ως «το πρελούδιο μιας ροκ εντ ρολ εκδοχής της Ιλιάδας». Ούτε φανταζόταν ότι το 1980 το εν λόγω τραγούδι θα αποτελούσε πηγή έμπνευσης για την ίδρυση ενός ομώνυμου φανζίν αφιερωμένου αποκλειστικά στον ίδιο και την Ε Street Band, το συγκρότημά του. Πριν από λίγες ημέρες, ωστόσο, μετά από περισσότερο από τέσσερις δεκαετίες που ακολουθούσε πιστά από πίσω τον Μπρους Σπρίνγκστιν σε κάθε του βήμα, το ιστορικό περιοδικό σχεδόν αποκήρυξε το ίνδαλμά του.
Τη προηγούμενη Παρασκευή το Backstreets, σημείο αναφοράς για εκατομμύρια θαυμαστές του «Αφεντικού» στις ΗΠΑ αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο, ανακοίνωσε την οριστική διακοπή της έκδοσής του, έχοντας έρθει εμμέσως σε ρήξη με τον άνθρωπο που υπηρετούσε πιστά και υμνούσε επί τόσον καιρό.
«Επειτα από 43 χρόνια έκδοσης, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, από θαυμαστές του Μπρους Σπρίνγκστιν για θαυμαστές του Μπρους Σπρίνγκστιν, ανακοινώνουμε με ανάμεικτα συναισθήματα πως το Backstreets έφτασε στο τέλος του δρόμου», έγραψε σε άρθρο του ο εκδότης και αρχισυντάκτης του φανζίν, Κρίστοφερ Φίλιπς.
Η οριστική διάλυση της σχέσης επέρχεται μετά από έξι μήνες πικρίας και παραπόνων, αν όχι κατηγοριών, από την πλευρά των αμερικανών, κυρίως, θαυμαστών του Σπρίνγκστιν για τις αστρονομικές τιμές των εισιτηρίων για τις συναυλίες που θα δώσει στο πλαίσιο της νέας (έπειτα από μια επταετία) παγκόσμιας περιοδείας του. Την προηγούμενη Τετάρτη, ο Σπρίνγκστιν και η E Band έκαναν την αρχή στην Τάμπα της Φλόριντα, ενώ πρόκειται να δώσουν ακόμη 30 συναυλίες στις ΗΠΑ έως τα μέσα Απριλίου, πριν βάλουν πλώρη για την Ευρώπη (όπου εκτιμάται πως οι τιμές των εισιτηρίων δεν θα είναι απαγορευτικές).
Οσον αφορά το τέλος της εντυπωσιακής πορείας του Backstreets, πρόκειται να εκδοθεί ένα τελευταίο έντυπο τεύχος, ενώ μετά θα τερματιστεί η διαρκής ενημέρωση του ιστοτόπου του, που αποτελεί τη μεγαλύτερη διαδικτυακή κοινότητα θαυμαστών του Μπρους Σπρίνγκστιν στον κόσμο, με περισσότερα από 167.000 μέλη. Θα συνεχιστούν, όμως, για κάποιο διάστημα οι πωλήσεις δίσκων, βιβλίων, ρούχων κλπ., ενώ θα συνεχίσει να λειτουργεί και η υπηρεσία ανταλλαγής/μεταπώλησης (αυστηρά στην αρχική τους τιμή) εισιτήριων.
Πρώτη φορά την απόλυτη δυσφορία του για την εκτίναξη των τιμών των εισιτηρίων για τις συναυλίες που θα δώσει ο Σπρίνγκστιν στο πλαίσιο της πολυαναμενόμενης νέας περιοδείας του, το Backstreets την εξέφρασε το περασμένο καλοκαίρι, υποστηρίζοντας πως πάρα πολλοί θαυμαστές του «πετάχτηκαν στους λύκους». Γιατί πάρα πολλοί στα στάδια που θα εμφανιστεί το ίνδαλμά τους, στην καλύτερη περίπτωση θα περάσουν μόνο απ’ έξω, καθώς τα 1.000, 2.000, ακόμη και 5.000 δολάρια που δύναται να καταλήξει να κοστίζει ένα εισιτήριο είναι πάρα πολλά.
Σύμφωνα με το Backstreets, για όλα φταίει το «δυναμικό» μοντέλο τιμολόγησης των εισιτηρίων, που καθορίζει αυτόματα την τιμή τους ανάλογα με τη ζήτηση. Ομως, την οργή των θαυμαστών προκάλεσε η αποκάλυψη, από τον μάνατζερ του καλλιτέχνη, ότι δεν επρόκειτο για μονομερή απόφαση της εταιρείας που ανέλαβε την πώληση των εισιτηρίων, αλλά για επιλογή του ίδιου του Σπρίνγκστιν και των συνεργατών του, με στόχο τον περιορισμό της μεταπώλησης εισιτηρίων στη μαύρη αγορά.
Οι πιο πιστοί, όμως, από τους λάτρεις του «Boss», ήλπιζαν μέχρι την τελευταία στιγμή σε μια διευθέτηση του ζητήματος, έως ότου τους διέψευσε ο ίδιος, τον περασμένο Νοέμβριο, μιλώντας στο «Rolling Stone». «Ας πούμε αυτό: μπορώ να ορίσω την τιμή των εισιτηρίων μου, (αλλά) δεν μπορώ να ορίσω την αξία τους – και έτσι, υπάρχουν εισιτήρια που αποτιμώνται σε αυτά τα ποσά και διατίθενται συνεχώς σε αυτά το ποσά και αυτά τα χρήματα καταλήγουν στους μεσάζοντες. Είπα, οπότε “ας πάνε τα χρήματα αυτά στα παιδιά που ιδρώνουν στη σκηνή επί τρεις ώρες”. Αν αυτό είναι αμφιλεγόμενο για εσάς, δεν ξέρω τι να πω», είχε πει ο Μπρους.