Τις τελευταίες ημέρες ένα φάντασμα πλανάται πάνω από το Λονδίνο: η Μέγκαν Μαρκλ.
Δεν απειλεί τον κραταιό καπιταλισμό βέβαια, ούτε καν τον χαριτωμένο θεσμό του Στέμματος. Ωστόσο απασχολεί την κοινή γνώμη στο Νησί – και όχι μόνο εκεί.
«Ποια είναι η Μέγκαν;» Το ερώτημα πλανάται ύστερα από την περιβόητη συνέντευξη στην Οπρα Γουίνφρεϊ, λέει και η φιλοπερίεργη όταν πρόκειται για τέτοια ζητήματα Corriere della Sera. To ιταλικό Μέσο δεν τοποθετείται, σημειώνει όμως τη διάσταση των απόψεων μεταξύ των οπαδών της Μέγκαν και των επικριτών της: «Παγιδευμένη, λένε οι μεν, υπολογίστρια, οι δε». Και ο ανταποκριτής μεταδίδει στο φουλ.
«Να φύγω, να φύγω!»
Την εκδοχή της ίδιας της Μέγκαν, λέει, την ακούσαμε στη συνέντευξη. Η γυναίκα παραδέχθηκε ότι υπήρξε «αφελής», ότι δεν συνειδητοποίησε ευθύς εξαρχής σε ποιο «σπίτι» έμπαινε, σε τι χρυσάφια θα θρονιαζόταν, τι τέλος πάντων σημαίνει για ένα άβγαλτο κορίτσι να στεφανωθεί βρετανό πρίγκιπα. Μάλιστα ομολόγησε με δημοκρατική παρρησία ότι, για μια Αμερικανίδα σαν ελόγου της, κορώνες, τιάρες, τίτλοι, θυρεοί και μεσαιωνικά λιλιά με λιοντάρια όρθια και ξαπλωτά, μονά, διπλά και τρίδιπλα, και άρπες για περικεφαλαία, ε, δεν πολυμετράνε. (Αν επρόκειτο για ηλεκτρική κιθάρα, oh baby, κάτι θα «έπαιζε», αλλά με άρπα;…) Σκεφθείτε, η γυναίκα δεν γνώριζε καν ότι ο Χάρι ήταν πρίγκιπας!
Ετσι έπαθε πλάκα όταν ήρθε η ώρα να συναντήσει πρώτη φορά τη βασίλισσα. Και αυτός ο ανόητος ο Χάρι την τελευταία ώρα εδέησε να τη ρωτήσει αν είχε μάθει την υπόκλιση. Τρελάθηκε η Μέγκαν! «Τι, τέτοια θα κάνουμε και αναμεταξύ μας τώρα; Ρεβεράντζες μέσα στην οικογένεια; Αυτά είναι μόνο για να τα πουλάτε στον λαουτζίκο…». Ανακλαστικά σκέφθηκε τι ωραία που θα ήταν να εισέβαλλε στο σαλούν με μια κλοτσιά στη δίφυλλη, με δυο αγριοκοιτάγματα στα πέριξ και με μια γερή φτυσιά στο πτυελοδοχείο για προκαταβολή. Σκέτη ανακούφιση! Το όνειρο της αγριότατης πλην ελεύθερης Δύσης τής το διέκοψε η θεία Σάρα (Φέργκιουσον, σύζυγος πρίγκιπα Ανδρέα) που ανέλαβε να τη μυήσει στα μυστικά των υποκλίσεων.
Παγιδεύτηκε η Μέγκαν στο Μπάκιγχαμ, το είπε η ίδια στην Οπρα. Οπως παγιδευμένοι ήταν μέσα στο παλάτι και ο Χάρι και ο αδελφός του και ο μπαμπάς του και ο κόσμος όλος. Και το Κένσινγκτον ήταν άλλος γαλαξίας, έτη φωτός από τον πλανήτη Καλιφόρνια. Τέτοια κλεισούρα εκεί μέσα ούτε με του κορονοϊού δεν συγκρίνεται! «Ηρωίδα ήμουν, ηρωίδα!»
«Να τρυπώσω, να τρυπώσω!»
Η εκδοχή των συνηγόρων του Διαβόλου, οι οποίοι είναι απείρως ικανότεροι από τους δικηγόρους του Στέμματος, εκλαμβάνει το παραπάνω κλαψούρισμα της Μέγκαν χειρότερα και από μπαγιάτικο φύλλο της Sun που είναι άξιο μόνο για περιτύλιγμα φις εν τσιπς (απορροφά τη λαδίλα). «Τι λέει, ρε παιδιά, η γυναίκα; Αυτή ήταν μια ξοφλημένη αρτίστα του Χόλιγουντ και τίποτα περισσότερο».
Να, για να κάνει την τύχη της προσγειώθηκε στο Λονδίνο σαν μπανανόφλουδα εξ ουρανού, ο Χάρι την πάτησε σαν ηλίθιος και έφαγε μια τούμπα εντυπωσιακότερη και από εκείνη του Τσίπρα μετά το δημοψήφισμα. Ωραίο αγόρι είναι ο πρίγκιψ, αλλά… αγόρι. Τον παίζει και τον γλεντάει η μέγαιρα. Είναι στα χέρια της παιχνιδάκι, άθυρμα, γιογιό και «όμηρος». Ο,τι έγινε, εκείνη το σχεδίασε, το είχε στο πρόγραμμα εξαρχής.
Η Corriere αναρωτιέται πού να βρίσκεται η αλήθεια, σε ποια από τις δύο εκδοχές. Δεν μας λέει τι πιστεύει η ίδια. Μόνο παρατηρεί ότι οι Βρετανοί έχουν διχαστεί από την όλη ιστορία. Και οι μετρήσεις που γίνονται στο Νησί, αυτή τη διχόνοια πιστοποιούν: οι περισσότεροι απάντησαν ότι το παλάτι έχει δίκιο, αλλά ένα σημαντικό κομμάτι πάει με τον «μεγάλο έρωτα» των Μέγκαν και Χάρι. Οι πιο ώριμες ηλικίες δυσπιστούν απέναντι στη Μέγκαν, όμως οι νεότεροι δίνουν δίκιο στους «δύο ερωτευμένους» – ε, είναι και αυτό μια κάποια παρηγοριά…