Η Ιζαμπέλα Ροσελίνι στο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Καννών | Tristan Fewings/Getty Images/Ideal Images
Θέματα

Η «εκδίκηση» της Ιζαμπέλα Ροσελίνι

Η επιστροφή διάσημων ώριμων γυναικών σε διαφημιστικές καμπάνιες οίκων μόδας και εταιρειών καλλυντικών αποδεικνύει πως η ομορφιά δεν είναι συνώνυμο της νεότητας και πως η γοητεία δεν έχει ηλικία
Ελένη Κατρακαλίδη

Για την εκ νέου συνεργασία της με τη Lancome, η Ροσελίνι δήλωσε πως είναι συγκλονισμένη και βαθιά συγκινημένη καθώς και ότι  η απόφαση της εταιρείας δεν έχει να κάνει μόνο με εκείνη, αλλά είναι ένας εορτασμός της γυναίκας γενικότερα, ανεξαρτήτου ηλικίας.  Οι μεγάλες εταιρείες καλλυντικών και διάσημοι οίκοι μόδας έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται πως η ομορφιά δεν περιορίζεται μόνο στα νιάτα και τον τελευταίο χρόνο στις περισσότερες διαφημιστικές καμπάνιες πρωταγωνιστούν γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας, όπως για παράδειγμα η ηλικίας 81 ετών Σοφία Λόρεν που εμφανίστηκε σε διαφήμιση της Dolce & Gabbana.

Η Σοφία Λόρεν στη διαφήμιση για το νέο άρωμα του οίκου Dolce & Gabbana (Dolce & Gabbana/Facebook)
Η ηλικίας 71 ετών τραγουδοποιός Τζόνι Μίτσελ στην φετινή καμπάνια του οίκου Saint Laurent
Οι ρυτίδες μπορεί να είναι γοητευτικές και στις γυναίκες όπως δείχνει η ηθοποιός Ελεν Μίρεν (lLoreal/youtube)

Η στροφή αυτή μεταφράζεται και σε περισσότερα κέρδη αφού σίγουρα το πιο ώριμο κοινό έχει μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από μια εικοσιπεντάχρονη που παίρνει το βασικό μισθό. Σύμφωνα με την Ιζαμπέλα Ροσελίνι «στις ώριμες γυναίκες αρέσει να βλέπουν μεγαλύτερες γυναίκες στις διαφημίσεις, και το ίδιο και στις νεότερες, γιατί βλέποντας τις δεν φοβούνται να γεράσουν». Και όντως γυναίκες σαν την Ροσελίνι, Ελεν Μίρεν, Σάρλοτ Ράμπλινγκ και Σούζαν Σαράντον αποδεικνύουν συνεχώς πως δεν υπάρχει λόγος για καμία να φοβάται να μεγαλώσει.