Για την εκ νέου συνεργασία της με τη Lancome, η Ροσελίνι δήλωσε πως είναι συγκλονισμένη και βαθιά συγκινημένη καθώς και ότι η απόφαση της εταιρείας δεν έχει να κάνει μόνο με εκείνη, αλλά είναι ένας εορτασμός της γυναίκας γενικότερα, ανεξαρτήτου ηλικίας. Οι μεγάλες εταιρείες καλλυντικών και διάσημοι οίκοι μόδας έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται πως η ομορφιά δεν περιορίζεται μόνο στα νιάτα και τον τελευταίο χρόνο στις περισσότερες διαφημιστικές καμπάνιες πρωταγωνιστούν γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας, όπως για παράδειγμα η ηλικίας 81 ετών Σοφία Λόρεν που εμφανίστηκε σε διαφήμιση της Dolce & Gabbana.
Η στροφή αυτή μεταφράζεται και σε περισσότερα κέρδη αφού σίγουρα το πιο ώριμο κοινό έχει μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από μια εικοσιπεντάχρονη που παίρνει το βασικό μισθό. Σύμφωνα με την Ιζαμπέλα Ροσελίνι «στις ώριμες γυναίκες αρέσει να βλέπουν μεγαλύτερες γυναίκες στις διαφημίσεις, και το ίδιο και στις νεότερες, γιατί βλέποντας τις δεν φοβούνται να γεράσουν». Και όντως γυναίκες σαν την Ροσελίνι, Ελεν Μίρεν, Σάρλοτ Ράμπλινγκ και Σούζαν Σαράντον αποδεικνύουν συνεχώς πως δεν υπάρχει λόγος για καμία να φοβάται να μεγαλώσει.