Οχι, η είδηση δεν είναι τόσο ότι η Τζένιφερ Ανιστον και ο Τζάστιν Θερού αποφάσισαν να χωρίσουν έπειτα από 2,5 που ήταν μαζί. Σίγουρα υπήρξαν ευγενείς ο ένας προς τον άλλον και αντάλλαξαν πλήθος φιλοφρονήσεων, κατά το πρότυπο της Γκουίνεθ Πάλτροου και του Κρις Μάρτιν οι οποίοι είχαν επιλέξει, μάλιστα, να ανακοινώσουν τον δικό τους χωρισμό μια ημέρα μετά τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου το 2014.
Περισσότερο αξιοσημείωτο στην όλη υπόθεση είναι η αντίδραση πολλών από τους θαυμαστές της Αμερικανίδας ηθοποιού καθώς έσπευσαν να εκφράσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον καημό τους να γίνουν μάρτυρες μιας επανένωσης μεταξύ της Ρέιτσελ Γκριν από τα διάσημα «Φιλαράκια» και του Μπραντ Πιτ.
Του ανθρώπου, δηλαδή, που την άφησε στον άσο το 2005 αφότου έχασε το μυαλό του για την Αντζελίνα Τζολί κατά τα γυρίσματα της ταινίας «Mr & Mrs Smith». Πάντως ο δικός τους γάμος διήρκεσε περί τα 11 χρόνια, κατά τα οποία οι δύο τους απέκτησαν 6 συνολικά απογόνους, υιοθετημένους και φυσικούς.
Πλέον, όμως, τίποτα από αυτά δεν έχει σημασία, ανήκουν όλα στο παρελθόν και η Τζένιφερ Άνιστον είναι και πάλι ελεύθερη, όπως είναι και ο Μπραντ Πιτ, εδώ και πολύ καιρό. Περισσότερο λάδι στη φωτιά έριξε η Νάνσι Ο’Ντελ, παρουσιάστρια της εκπομπής Entertainment Tonight, η οποία αποκάλυψε ότι εξακολουθούν να διατηρούν ισχυρούς φιλικούς δεσμούς και να επικοινωνούν πολύ συχνά. Την ίδια ώρα ανώνυμη πηγή ορκίζεται στην Mirror ότι κατά τη διάρκεια των τελευταίων 15 μηνών εκείνη βρήκε στο πρόσωπο του πρώην της αγαπημένου τη στήριξη που τόσο είχε ανάγκη. Η επίσημη θέση του βρετανικού ταμπλόιντ όσον αφορά το ζήτημα είναι ελαφρώς διαφορετική, με την Άνιστον και τον Πιτ να φέρονται να αντάλλαξαν κάποια τρυφερά μηνύματα εντός επαγγελματικών, ωστόσο, πλαισίων.
Αλλά φαίνεται πως δεν μετράει πολύ τί είναι αλήθεια και τί δεν είναι. Ούτως ή άλλως υπάρχει και ένας άλλος πρώην, ο Τζέραρντ Μπάτλερ, που βρίσκεται πολύ κοντά στην Τζένιφερ αυτό το διάστημα ενώ και ο Μπραντ Πιτ δεν έχει την παραμικρή πρόθεση να πικράνει ξανά την Αντζελίνα Τζολί, ειδικά αυτήν την περίοδο που καθορίζονται οι όροι του διαζυγίου τους, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και το θέμα της κηδεμονίας των παιδιών τους.
Αυτό που μετράει, όπως όλα δείχνουν, είναι η προβολή ενός ονείρου που είναι περισσότερο δικό μας – αναφέρει η Corriere della Sera – παρά της Ανιστον και του Πιτ: θέλουμε να πιστεύουμε, τουλάχιστον οι περισσότεροι από εμάς, ότι η παλιά αγάπη είναι και παντοτινή, γιατί ο Ρετ Μπάτλερ του «Οσα παίρνει ο άνεμος» θα επιστρέφει πάντα στην Σκάρλετ Ο’Χάρα και στο τέλος θα ζουν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
Είμαστε εμείς (οι Ιταλοί, κυρίως, στην προκειμένη περίπτωση), που θέλουμε να δούμε την επανασύνδεση της Ρομίνα Πάουερ και του Αλ Μπάνο, πολλά χρόνια μετά τον χωρισμό τους και παρά τα πάρα πολλά πικρόχολα μηνύματα που έχουν ανταλλάξει. Οταν ο Τζορτζ Κλούνεϊ εγκατέλειψε την Ιταλίδα Ελιζαμπέτα Κανάλις, πρώην σύντροφο του Κριστιάν «Μπόμπο» Βιέρι, πολλοί ήταν εκείνοι που πίστευαν πως το μοντέλο-ηθοποιός και ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής θα κατέληγαν εκ νέου μαζί. Και επιστρέφοντας νοερά στο μακρινό 1987, δεν θα ήταν ωραίο εάν o Σόνι και η Σερ αποφάσιζαν στιγμιαία να παντρευτούν ξανά, ειδικά αφότου τραγούδησαν το «I Got You Babe» ενώπιον του Ντέιβιντ Λέτερμαν;
Κάποτε, ο διάσημος ιταλός σεξολόγος Γουίλι Παζίνι, ιδρυτής, μεταξύ άλλων, της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Σεξολογίας, είχε υποστηρίξει πως η νοσταλγία της πρώτης αγάπης δεν αποτελεί στην ουσία τίποτα παραπάνω από την νοσταλγία εκείνων των χρόνων και του πώς ήμασταν εμείς εκείνη την περίοδο. Ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ, για παράδειγμα, όταν είδε ξανά την Μπάρμπαρα Στράιζαντ της είπε «εσύ δεν τα παρατάς ποτέ, ε,» για να του απαντήσει εκείνη «ξέρω, ωστόσο, να χάνω ωραία».
Αλλά όλοι αυτοί οι διάσημοι του μάταιου τούτου κόσμου που παντρεύονται για να χωρίσουν και να ξαναπαντρευτούν, αποτελούν πρόσωπα του συλλογικού φαντασιακού. «Είναι μιντιακές θεότητες με τις οποίες ταυτιζόμαστε. Όταν σχηματίζεται ένα ζευγάρι, η υπόσχεση αγάπης είναι παντοτινή, είτε προφέρεται ενώπιον μιας όποιας αρχής είτε εάν ανταλλάσσεται σιωπηλά. Πάντα υπάρχει μια προβολή στο χρόνο η οποία καταλήγει να αποτελεί μια ελπίδα αιωνιότητας», προσδιόρισε στην ιταλική εφημερίδα η ψυχολόγος Σίλβια Βετζέτι Φίντσι.