| CreativeProtagon
Θέματα

Ξέρεις τι σημαίνει ο ανανάς ανάποδα στο καρότσι του σουπερμάρκετ;

Μετά από ένα βίντεο που έγινε viral στο TikTok, η νέα τρέλα στην Ισπανία είναι αγοραστές ανεξαρτήτως ηλικίας που κάνουν βόλτες στους διαδρόμους των σουπερμάρκετ ελπίζοντας, εκτός από φρούτα και λαχανικά, να «ψωνίσουν» και γνωριμίες
Protagon Team

Η τρέλα δεν πάει μόνο στα βουνά. Οπως αποδεικνύεται, μπορεί να κρύβεται ακόμα και στους διαδρόμους των σουπερμάρκετ. Του λόγου το αληθές έρχεται να επιβεβαιώσει στους Times του Λονδίνου ο Σάιμον Χάντερ, ανταποκριτής της βρετανικής εφημερίδας στην Ισπανία, κάτοικος Μαδρίτης. Ο Χάντερ, λοιπόν, γράφει ότι αν ψάχνετε να βρείτε τον έρωτα σε ένα ισπανικό σουπερμάρκετ χρειάζεται να ακολουθήσετε μερικούς απλούς κανόνες.

Για παράδειγμα, το να γεμίζετε το καροτσάκι σας με ευπαθή προϊόντα είναι σημάδι ότι αναζητάτε μια εφήμερη περιπέτεια, ενώ ένας ανανάς τοποθετημένος ανάποδα υποδηλώνει πάθη που μπορεί να κρύβονται πολύ πέρα από τον διάδρομο με τα κατεψυγμένα λαχανικά. Από την άλλη πλευρά, η μαρμελάδα, οι κονσέρβες και τα προϊόντα με μεγάλη διάρκεια ζωής υποδηλώνουν ότι είστε έτοιμοι για εγκατάσταση και  έχετε σκοπό να μείνετε για πολύ καιρό…

Εξακολουθεί, ωστόσο, να υπάρχει ένα πρόβλημα, σημειώνει στους Times ο βρετανός δημοσιογράφος: πρέπει να βρείτε ποιοι άλλοι αγοραστές αναζητούν επίσης τον έρωτα. Τι κάνουν οι Ισπανοί; Απλώς κατευθύνονται στο τμήμα των κρασιών και πέφτουν με το καρότσι τους πάνω σε κάποιο άλλο.

Ολο αυτό είναι ένα σημάδι ότι η Ισπανία αφήνει πίσω της τις εφαρμογές γνωριμιών. Λέγεται ότι άνδρες και γυναίκες ανεξαρτήτως ηλικίας αναζητούν συντρόφους στην αλυσίδα σουπερμάρκετ Mercadona. Η τρέλα ξεκίνησε μετά από ένα βίντεο που τράβηξε η ηθοποιός Βιβί Λιν με τη φίλη της Κάρλα Αλαρκόν, ενώ τριγυρνούσαν στους διαδρόμους ενός υποκαταστήματος της αλυσίδας στην Ανδαλουσία. Και το βίντεο έγινε viral.

Η Αλαρκόν έτυχε να αναφέρει στη Λιν ότι ψώνιζαν την ιδανική ώρα, μεταξύ 7 και 8 το βράδυ, τότε δηλαδή που οι εργένηδες φέρονται να επισκέπτονται το σουπερμάρκετ για να φλερτάρουν και να κάνουν γνωριμίες. Αρχισαν, λοιπόν, να βιντεοσκοπούν τους εαυτούς τους καθώς έψαχναν για πιθανούς υποψήφιους ανάμεσα στους πάγκους με τα φρέσκα λαχανικά και τα ψυγεία, ρωτώντας μάλιστα και μια ταμία αν είχε ακουστά αυτή τη φήμη.

Η εργαζόμενη δεν ήταν εξοικειωμένη με το άτυπο τέχνασμα των γνωριμιών. Οπως φαίνεται, όμως, πολλοί Ισπανοί είναι. Το βίντεο συγκέντρωσε σύντομα περισσότερες από 1,5 εκατ. προβολές στο TikTok, προκαλώντας άρθρα στον Τύπο, αφιερώματα σε τηλεοπτικές εκπομπές και ατελείωτα μιμίδια – για να μην αναφέρουμε τις επισκέψεις σε σουπερμάρκετ από καταναλωτές όλων των ηλικιών, που ήθελαν να δοκιμάσουν τη θεωρία αυτοπροσώπως, γράφει στους Times ο Σάιμον Χάντερ.

Μάλιστα, στο τηλεοπτικό κανάλι La Sexta, η δημοσιογράφος Μαρία Λαμέλα εμβάθυνε περισσότερο στη λαϊκή σοφία, εξηγώντας ότι το μυστικό σήμα που στέλνει ο ανανάς είναι ότι βρίσκεστε εκεί για κάτι περισσότερο από την αγορά φρούτων και λαχανικών. Σύμφωνα με την παράδοση των κρουαζιερόπλοιων, είπε, η τοποθέτηση ενός ανανά ανάποδα έξω από την καμπίνα συνιστά κάλεσμα για ομαδικό σεξ ή ανταλλαγή ερωτικών συντρόφων…

Καθώς, δε, η τρέλα πήρε φόρα αυτή την εβδομάδα, κάποιοι επισήμαναν ότι η καλύτερη ώρα για γνωριμίες διαφέρει από κατάστημα σε κατάστημα λιανικής πώλησης, με τις 6 μ.μ. έως 7 μ.μ. να είναι η βέλτιστη ώρα στα Lidl.

Για όποιον, δε, θέλει να συναντήσει τον σωστό κύριο ή την κυρία το μεσημέρι, λέγεται ότι ο κατάλληλος χώρος είναι το τμήμα αρωμάτων του πολυκαταστήματος El Corte Inglés. Αλλά σε αυτή την περίπτωση ο ανανάς θα ήταν ίσως προτιμότερο να μείνει στο σπίτι…