Είναι η αθλητική είδηση της ημέρας. Αλλά και αυτή που θα δίνει τροφή για νέες αγάπες, από την πλευρά του Παναθηναϊκού, και περιττά μίση, από μερίδα φιλάθλων του Ολυμπιακού που κάποιοι εξ αυτών είδαν τη μεταγραφή του Κώστα «Σλούκι Λουκ» Σλούκα ως «προδοσία».
Αυτό που, ως συνήθως, διαφεύγει είναι ότι σε ηλικία 33 ετών δεν απομένουν άπειρα τα χρόνια δράσης για έναν παίκτη που υπερβαίνει σώμα και ψυχή κάθε εβδομάδα. Το σπορ είναι επαγγελματικό, οι ομάδες είναι ανώνυμες εταιρείες, το συμβόλαιο είναι εγγυημένο τριετές, τα τρία εκατομμύρια ανά χρονιά είναι νούμερο που κολάζει και πάει λέγοντας.
Τις μπασκετικές λεπτομέρειες για την υπογραφή της δεκαετίας μπορείτε να τις διαβάσετε και στο σχετικό άρθρο (εδώ).
Μιλώντας, πάντως, για αυτοκίνητα, ο Κώστας Σλούκας είναι σταθερός «οπαδός» της αυτοκίνησης — χωρίς «μετακινήσεις» σε διχασμένα «στρατόπεδα». Κατά κάποιον τρόπο, το ενδιαφέρον του μοιράζεται ανάμεσα σε δύο ξεχωριστούς εκπροσώπους. Αφενός, των SUV πολυτελείας και, αφετέρου, των ξεκάθαρα σπορ κατασκευών.
Επί του πρώτου, μετακινείται συχνά με ένα Range Rover του ’17. Συγκεκριμένα πρόκειται για τη δεύτερη γενιά του βρετανικού SUV που, ως γνωστόν, διακρίνεται και για τις off-road ικανότητές του καθώς συνδυάζει την πολυτέλεια, τις αναπαυτικές -επιπέδου καναπέ Chesterfield- με τις δυνατότητες να σε βγάλει ασπροπρόσωπο εκεί όπου τελειώνει ο δρόμος και αρχίζει η λασπουριά.
Στο άλλο άκρο, βρίσκεται στο γκαράζ του, κάτι τελείως σπορ και αειθαλές, μία Porsche 911 Turbo S. Επίσης τετρακίνητη, κάτι σα βασίλισσα των autobahnen και πάσης εθνικής (οδού). Δυνατή, με κάποιους 650 ίππους, αποκλειστικά αυτόματη με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) και σαφώς ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα στο να ενώνει το υποθετικό σημείο «Α» με το σημείο «Β», αυτό που συχνά λέγεται ως «point to point supercar».
Καθόλου άσχημα για τον πιο περιζήτητο έλληνα πόιντ γκαρντ.