Θέματα

IAB Hellas: Kαμπάνια ευαισθητοποίησης για την υποστήριξη των digital μέσων

Την εκστρατεία λανσάρει ο Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας που αποτελεί τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing
Protagon Team

Καμπάνια ευαισθητοποίησης, με στόχο να παρακινήσει όλους τους συντελεστές της αγοράς να επενδύσουν και σε ελληνικά digital μέσα, ώστε να στηρίξουν ένα σημαντικό κομμάτι της οικονομίας μέσα στην κρίση που προκαλεί η πανδημία του κορονοϊού, λανσάρει ο IAB Hellas (Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας), που αποτελεί τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, «σήμερα είναι περισσότερο απαραίτητη από ποτέ η ανεξάρτητη βιομηχανία ΜΜΕ που παράγει ποιοτική δημοσιογραφία. Μια πιθανή μείωση της δαπάνης θα υπονόμευε σημαντικά την πιο κρίσιμη πηγή εσόδων σε ένα ζωτικό μέρος της κοινωνίας μας μειώνοντας τη δυνατότητα για μια ποιοτική, αξιόπιστη και έγκυρη ενημέρωση ενός κοινού που βομβαρδίζεται από fake news και αδιασταύρωτες πληροφορίες».

Ακόμη, αναφέρει πως ο IAΒ Hellas ενθαρρύνει την στήριξη των online Μέσων που από από τη μία, έχοντας όλα τα εχέγγυα ποιοτικής, άμεσης και έγκυρης δημοσιογραφίας, αυξάνουν τη διείσδυσή τους στα κοινά αυτήν την περίοδο, από την άλλη, έχοντας τη διαφήμιση ως μοναδική πηγή εσόδων, πλήττονται ιδιαίτερα από την κρίση.

Σύμφωνα με τον ΙΑΒ Hellas, η στήριξη αυτή θα είχε πολλαπλάσια ανταποδοτικά οφέλη για τους διαφημιζόμενους, καθώς η εμπειρία έχει καταδείξει ότι όσες επιχειρήσεις υιοθέτησαν στρατηγική επικοινωνιακής αφάνειας, το πλήρωσαν ακριβά την εποχή της ανάκαμψης και η επίπτωση στην οικονομία είναι πολλαπλάσια και μακροπρόθεσμη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι την καμπάνια επιμελήθηκε pro-bono η McCann Athens.