Protagon Main Image
Θέματα

Η Ψηφιακή Εξυπηρέτηση του 1555: Αμεσότητα, διαφάνεια και ευκολία στην επικοινωνία με το Δημόσιο

Η επικοινωνία των πολιτών με τη δημόσια διοίκηση γίνεται πιο εύκολη και αποτελεσματική από ποτέ. Μέσω της Ψηφιακής Εξυπηρέτησης του 1555, οι πολίτες αποκτούν πρόσβαση σε ένα σύγχρονο διαδικτυακό περιβάλλον, όπου μπορούν να υποβάλλουν ψηφιακά αιτήματα, να ενημερώνονται για τις απαντήσεις στα αιτήματά τους και να λαμβάνουν άμεσες λύσεις σε ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα.
Advertorial
Advertorial

Η πλατφόρμα Ψηφιακής Εξυπηρέτησης του 1555 αποτελεί μία ακόμα καινοτομία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, παρέχοντας στους πολίτες την ελευθερία να εξυπηρετούνται εύκολα και γρήγορα, από όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς την ανάγκη τηλεφωνικής επικοινωνίας ή φυσικής παρουσίας σε κάποια υπηρεσία.

Τι προσφέρει η Ψηφιακή Εξυπηρέτηση του 1555
Φορείς που εξυπηρετούνται μέσω της πλατφόρμας

Η Ψηφιακή Εξυπηρέτηση του 1555 επιτρέπει την υποβολή αιτημάτων προς τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς και κοινωνικούς φορείς της χώρας, όπως:

Ένα ψηφιακό εργαλείο που κάνει τη διαφορά

Η Ψηφιακή Εξυπηρέτηση του 1555 είναι το επόμενο βήμα προς μια σύγχρονη, φιλική προς τον πολίτη δημόσια διοίκηση, όπου η ταχύτητα, η ακρίβεια και η ευκολία πρόσβασης είναι βασικές προτεραιότητες.

Για να υποβάλετε το ψηφιακό σας αίτημα, επισκεφθείτε την πλατφόρμα στο: webchannel.1555.gov.gr