Ο Ρίτσαρντ Χάμοντ προχωρά ένα βήμα παρακάτω με μία νέα ιδέα παραγωγής αυτοκινητικού περιεχομένου |
Θέματα

Η νέα ωραία ιδέα του Ρίτσαρντ Χάμοντ

Ο 53χρονος βρετανός συμπαρουσιαστής του «Top Gear», μετά του «The Grand Tour» της Amazon και πλέον του «DriveTribe», το «χάμστερ», όπως τον αποκαλεί ο φίλος του και κεντρική περσόνα Τζέρεμι Κλάρκσον, σκέφτηκε να βγάλει περισσότερα χρήματα. Να πώς
Γιάννης Κωνσταντόπουλος

Ο ευφυής Τζέρεμι Κλάρκσον ήταν πάντα το «πρώτο βιολί» στην τρομερή τηλεοπτική επιτυχία του «Top Gear». Ηταν ο κεντρικός παρουσιαστής, είχε έτοιμη την ατάκα, είχε τη στόφα της «βιομηχανίας» παραγωγής ιδεών σε κάθε επεισόδιο. Και ο Ρίτσαρντ Χάμοντ ήταν το «ποντίκι». Ή «χάμστερ», όπως τον φώναζαν λόγω του μικρού ύψους του (1,70 μ.) σε σχέση με το ντερέκι τον Κλάρκσον, αλλά και λόγω της σχετικής ομοιότητας του επωνύμου του με το γνωστό τρωκτικό.

Ομως ο καημένος ο Χάμοντ μόνο καημένος δεν ήταν. Συμπαθής, χαμογελαστός, με άφθονη διαθεσιμότητα αυτοσαρκασμού, σκόπιμα ένας σάκος του μποξ απέναντι στις σαρκαστικές ατάκες του Κλάρκσον, κατάφερε να επεκτείνει την παρουσία του και πέραν του αυτοκινητκού μιντιακού χάρτη. Εγινε παρουσιαστής της σειράς ντοκιμαντέρ «Brainiac: Science Abuse», επίσης του «Planet Earth Live», καθώς και του γνωστού κάποτε από το πρόγραμμα του ΑΝΤ1 «Total Wipeout».

Το 2016, πάλι μαζί με τους δύο κολλητούς-συμπαρουσιαστές του, oργανώνει το «DriveTribe», την αυτοκινητική πλατφόρμα όπου το περιεχόμενο μοιάζει ανεξάντλητο, καθώς επιτρέπει στους χρήστες να διαμορφώνουν τη δική τους «φυλή» αναλόγως των αυτοκινητικών τους προτιμήσεων. Και πάει σφαίρα. Τα επίσημα στοιχεία μιλούν για 10 εκατομμύρια επισκέπτες σε καθημερινή βάση, με 2,43 εκατομμύρια ακολούθους στο αντίστοιχο κανάλι στο YouTube.

Ο Χάμοντ ξέρει καλά την τέχνη της κάμερας, τα μυστικά πίσω από την παραγωγή, και είναι γνωστός – τη στιγμή που ο Κλάρκσον μάλλον δείχνει να αποχωρεί από τα πολλά-πολλά, ειδικά μετά την κατακραυγή που δέχθηκε κατόπιν υβριστικών σχολίων του για τη Μέγκαν Μαρκλ, σύζυγο του πρίγκιπα Χάρι. Αιωνίως αθυρόστομος, ο Τζέρεμι είπε πως  ονειρεύεται «τη μέρα που θα την αναγκάσουν να παρελάσει γυμνή στους δρόμους κάθε πόλης της Βρετανίαε, ενώ τα πλήθη θα φωνάζουν “Ντροπή!” και θα της ρίχνουν σβώλους περιττωμάτων». Χοντρό. Πολύ.

Ο 53χρονος Χάμοντ με ένα αυτοκίνητο που αγαπά, τη Lancia Delta HF (Instagram)

Ο Χάμοντ δεν έχει τέτοιες εξάρσεις, είναι καθολικά αποδεκτός και μόλις ετοίμασε τη νέα μπίζνα επέκτασης του DriveTribe. Οπως είπε, ολοκλήρωσε με επιτυχία την εξαγορά μιας εξειδικευμένης εταιρείας παραγωγής βίντεο για τη δημιουργία του «απόλυτου οίκου παραγωγής και διανομής περιεχομένου αυτοκινήτου».

Συνδυάζοντας το DriveTribe και το Centric Creative κάτω από μία στέγη, είναι σε θέση να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη λύση για μάρκες αυτοκινήτων, για τη δημιουργία του καλύτερου ψηφιακού περιεχομένου, με πρόσβαση σε ένα ασυναγώνιστο δίκτυο διανομής άνω των 10 εκατομμυρίων καταναλωτών.

Επιπλέον, οι εταιρείες αυτοκινήτων μπορούν να επωφεληθούν από τη δημιουργικότητα του DriveTribe για το ελκυστικό περιεχόμενο του εκάστοτε στόρι, την πρόσβαση σε ένα δοκιμασμένο ρόστερ, αλλά και από όλο το πλέγμα εκδηλώσεων τις οποίες μπορεί να υποστηρίξει το νέο εγχείρημα.

«Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που ακούμε επανειλημμένα από ομάδες μάρκετινγκ κατασκευαστών αυτοκινήτων είναι η δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου υψηλής ποιότητας, με το οποίο οι άνθρωποι θα διαδράσουν αποτελεσματικά» δήλωσε ο Ντέιβ Μέρντοκ, διευθύνων σύμβουλος του DriveTribe.

Ο Χάμοντ πρόσθεσε ότι με τη Centric Creative εντασσόμενη στην οικογένεια DriveTribe «είμαστε πλέον σε θέση να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη λύση στα τμήματα μάρκετινγκ αυτοκινήτων, κάτω από μία στέγη, που θα ξεκινά από την ιδέα και θα φθάνει ως την τελική παραγωγή, και από αυτήν στη διανομή στα κανάλια μας. Αυτό σημαίνει ότι όχι μόνο μπορούμε να βοηθήσουμε στην παραγωγή εκπληκτικών βίντεο, αλλά μπορούμε να εγγυηθούμε και το ενδιαφέρον του περιεχομένου».

Η κίνηση είναι έξυπνη και με υπόβαθρο. Αξιοποιεί το βάρος της εμπειρίας του Χάμοντ, την αναγνωρισιμότητά του και την τεράστια δεξαμενή ακολούθων, συνδρομητών και επισκεπτών στις σχετικές πλατφόρμες. Το «ποντίκι» βρυχάται ξανά.