H κεντρική φωτογραφία της καμπάνιας θυμίζει περισσότερο καλτ έκδοση του Waltz Darling του Μάλκομ Μακλάρεν (1989), παρά avant garde ρεκλάμα | Haus Laboratories
Θέματα

Η Lady Gaga λανσάρει καλλυντικά – μάλλον για drag queens

Η αμερικανίδα τραγουδίστρια, ηθοποιός, τραγουδοποιός και άλλα, έχει αποδείξει ότι είναι εχθρός της αισθητικής. Οτι όμορφη γίνεσαι πασαλείβοντας το πρόσωπο με μπόλικο στόκο. Ωστόσο, είναι σπουδαία έμπορος. Και την σιγοντάρει η Amazon
Protagon Team

Η αποκάλυψη έγινε πρόσφατα. Η Lady Gaga θα λανσάρει τη δική της σειρά καλλυντικών. Ουδείς γνωρίζει αν τα καλλυντικά της θα έχουν την τηλεοπτική αισθητική που έχει επιλέξει να προβάλλει. Αν θα απευθύνεται σε γυναίκες ή σε drag queens, αν θα είναι μακιγιάζ για ηθοποιούς ή εποχικό για καρναβάλια. Ο,τι και αν «βγάλει» πάντως, θα πουλήσει. Και θα μεταμορφώσει σε καρικατούρα το κοινό που θα λατρέψει την μπράντα της.

Το καινούργιο στο επιχειρηματικό άνοιγμα της χρονιάς στον κλάδο της κοσμετολογίας είναι ότι τα προϊόντα της θα διατίθενται αποκλειστικά από το Amazon. Αυτό σημαίνει ότι η πρώτη της επιχειρηματική δραστηριότητα θα είναι διαθέσιμη στο μεγαλύτερο μέρος της παγκόσμιας αγοράς, από την πρώτη κιόλας μέρα. Επίσης, ότι οι πελάτισσες δεν θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα προϊόντα προτού τα αγοράσουν, αλλά θα δείξουν τυφλή εμπιστοσύνη στο είδωλό τους.

Τον Μάιο στο πλαίσιο του Met Gala η Lady Gaga διαφήμιζε τα καλλυντικά της χωρίς κανένας να το ξέρει ή να δίνει σημασία… (Reuters)

Και κάπως έτσι, η φίρμα «Haus Beauty» αλλάζει χέρια και όνομα, γίνεται «Haus Laboratories» και κάνει ντεμπούτο ως η πρώτη μάρκα καλλυντικών στην Ιστορία που λανσάρεται αποκλειστικά από τον γίγαντα του online λιανεμπορίου.

ΗΠΑ, Ιαπωνία και Ευρώπη

Για την ακρίβεια, πώληση και διανομή αναμένεται να ξεκινήσουν σε εννέα χώρες από τον Σεπτέμβριο, όπως έγραψε την Τετάρτη το BBC. ΗΠΑ, Βρετανία, Ιαπωνία, Γαλλία και Γερμανία. Για την Ελλάδα δεν υπάρχει πλάνο, καθώς στη χώρα μας δεν υπάρχει Amazon. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η  Lady και το γούστο της δεν θα μας βρει. Σύμφωνα με την ισχύουσα εμπορική πολιτική οι Ελληνίδες εσωτερικού μπορούν κάνουν τις αγορές τους από οποιοδήποτε από τα ευρωπαϊκά ηλεκτρονικά σημεία πώλησης της εταιρείας του Τζεφ Μπέζος.

Σε ερώτηση «γιατί δεν επέλεξε μία μεγάλη αλυσίδα διανομής, από την οποία θα μπορούσαν και οι υποψήφιες πελάτισσες να δοκιμάσουν τα προϊόντα και επέλεξε την online λύση», η Lady Gaga απάντησε ότι εξέτασε κάποιες προτάσεις συνεργασίας, αλλά όλες οι αλυσίδες «της ζητούσαν να προσαρμόσει τα προϊόντα της και να τα διαμορφώσει έτσι ώστε να ευθυγραμμίζονται με τα υπόλοιπα της αλυσίδας».

«Η συμφωνία με το Amazon ήταν τόσο υπέροχη, ακριβώς επειδή ήταν άμεση και έδειξαν ότι έχουν εμπιστοσύνη σε αυτό  που έχω ήδη δημιουργήσει. Ηταν μία συμφωνία για να αλλάξουμε τον κόσμο με την ομορφιά τους» είπε στη δική της «γλώσσα».

Τις συσκευασίες της «Haus Laboratories» έχει επιμεληθεί η Lightspeed Ventures Partners, η οποία έχει δημιουργήσει και τα κουτιά της μάρκας «goop» της Γκουίνεθ Πάλτροου.

Διαφημιστικό όχημα η ίδια

Εδώ και αρκετούς μήνες η αμερικανίδα τραγουδίστρια, ηθοποιός και τραγουδοποιός ενημερώνει τους 31 εκατομμύρια ακολούθους της στο Instagram, με τα hashtags #hausbeauty και #hausofgaga.

Ο ιστότοπος hausbeauty.com έχει αλλάξει σε www.hauslabs.com και είναι ενεργός δείχνοντας την αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος (φωτογραφία κάτω), ενώ παράλληλα έχει δημιουργηθεί κανάλι στο YouTube (βίντεο επάνω) που ονομάζεται «Haus Laboratories», που προβάλλει ένα βίντεο «πνιγμένο» στο γκλίτερ.

Ο,τι λαμποκοπάει είναι Lady Gaga (Haus Laboratories)

Τα αρώματα και η περιποίηση του δέρματος αλλά και οι λεπτομέρειες των προϊόντων δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί.

Η pop star είχε κυκλοφορήσει το πρώτο δικό της άρωμα, το Fame, το 2012. Επίσης, έχει συνεργασία με τα MAC Cosmetics στα κραγιόν Viva Glam.

Το επίσημο λανσάρισμα της νέας μάρκας δεν θα αργήσει. Οι νέες φωτογραφίες δείχνουν την εκκεντρική σταρ με τολμηρό eyeliner, που υποδηλώνει ότι αναμένεται μια συλλογή στα γούστα της. Δηλαδή, extreme.