Αν παλαιότερα το σήμα της Coca Cola ή αργότερα η φιγούρα του Μάικλ Τζόρνταν ήταν τα πιο αναγνωρίσιμα πράγματα στον πλανήτη, τα τελευταία 20 χρόνια εκείνη που εισήλθε σε αυτό το κλειστό κλαμπ διασημότητας ήταν η αρχική σελίδα της Google.
Η λιτή και απέριττη σελίδα με το λογότυπο της εταιρείας και το κουτάκι της αναζήτησης, εμφανίζεται εδώ και 21 χρόνια καθημερινά στα μάτια δισεκατομμυρίων ανθρώπων και μάλιστα πολλές φορές μέσα στην ημέρα, αφού όλοι προστρέχουν στην δημοφιλή μηχανή αναζήτησης για να εντοπίσουν πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν.
Εδώ και κάποια χρόνια η Google εμπλουτίζει την εμβληματικά απέριττη αρχική της σελίδα με πιο προσωποιημένες πληροφορίες και ειδήσεις, στις εφαρμογές της στα κινητά τηλέφωνα και στα tablets. Τώρα υπάρχουν κάποιες σκέψεις ότι αυτό θα πρέπει να γίνει και στους υπολογιστές, αν και επισήμως δεν επιβεβαιώνεται.
Στις ΗΠΑ αλλαγές έχουν ήδη ξεκινήσει και τις επόμενες εβδομάδες αυτό θα συμβεί και στον υπόλοιπο κόσμο. Οπως αναφέρει σε δημοσίευμά του ο Guardian το περιεχόμενο που θα εμφανίζεται στην αρχική σελίδα ενός χρήστη θα αποφασίζεται από τα προγράμματα τεχνητής νοημοσύνης που αναπτύσσει η εταιρεία. Η επιλογή του περιεχομένου της αρχικής σελίδας ενός χρήστη δεν θα γίνεται μόνο βάσει των συνηθειών και των αναζητήσεων του αλλά και με βάση την επικαιρότητα τόσο στην χώρα ή ακόμη και την περιοχή που ζει ο χρήστης αλλά και σε διεθνές επίπεδο.
H επιλογή του περιεχομένου θα γίνεται επίσης και με βάση την ανάλυση του προγράμματος τεχνητής νοημοσύνης σε συγκεκριμένες υπηρεσίες που χρησιμοποιεί ο κάτοχος του υπολογιστή όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (τον λογαριασμό του στο Gmail) ή το ημερολόγιο κ.α.
Εκπρόσωπος της Google, πάντως, δήλωσε πως «δεν σχεδιάζουμε να ενσωματώσουμε το Google Feed σε desktop έκδοση, το Google Feed είναι ένα χαρακτηριστικό διαθέσιμο μόνο για κινητά».