Το εκτενές αφιέρωμα της βρετανικής εφημερίδας Telegraph ασχολείται με τη φρενίτιδα των ταμπλόιντ που κατ’ αυτήν δεν χορταίνουν να βγάζουν ψεύτικα δημοσιεύματα περί επανασύνδεσης της Τζένιφερ Ανιστον με τον Μπραντ Πιτ – λες και η σοβαρή εφημερίδα δεν διψά για κάτι τέτοιο. Διότι όλοι διψούν γι’ αυτό.
Τι κι αν το αλλοτινό χολιγουντιανό ζευγάρι είχε πάρει διαζύγιο από το 2005; Τι κι αν στη συνέχεια και οι δύο προχώρησαν σε άλλους γάμους, με τον Τζάστιν Θερού και την Αντζελίνα Τζολί αντίστοιχα; Στο μυαλό όλων, για κάποιον όχι και τόσο ανεξήγητο λόγο, «η Τζεν και ο Μπραντ» συμβολίζουν την απόλυτη αγάπη και το πιο υγιές πρότυπο σχέσης. Και γι’ αυτό ο κόσμος, τώρα που είναι και οι δύο και πάλι ελεύθεροι και φυσικά ωραίοι, τους φαντασιώνεται ξανά μαζί.
Εσμιξαν το 1998 κι εκείνος που έκανε το επιτυχημένο «προξενιό», δεν ήταν άλλος, από τον Τζορτζ Κλούνεϊ. Ο Μπραντ ήταν τότε το ομορφόπαιδο που προσπαθούσε να αποφασίσει προς τα πού θα πάει την καριέρα του και η Τζένιφερ ήταν ήδη η αγαπημένη όλων, χάρη στον ρόλο της «Ρέιτσελ» στα «Φιλαράκια». Οταν περπατούσαν μαζί, ξανθοί, μαυρισμένοι και με αστραφτερό χαμόγελο, έμοιαζαν με ζευγάρι που μόλις βγήκε από διαφημιστικό αντηλιακού.
Παντρεύτηκαν το 2000 και όλα έμοιαζαν υπέροχα ως το 2004, όταν άρχισαν οι φήμες για τα πρώτα σύννεφα στη σχέση. Οι ίδιοι το διέψευδαν, φούντωναν όμως τα κουτσομπολιά ότι ο Μπραντ είχε ερωτευθεί παράφορα τη συμπρωταγωνίστριά του στην κωμωδία δράσης «Ο κύριος και η κυρία Σμιθ», Αντζελίνα Τζολί.
Στις αρχές του 2005, το ζευγάρι ανακοίνωσε τον χωρισμό του. Και μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο, προέκυψε το καυτό ειδύλλιο «Μπραντζελίνα», επαληθεύοντας τον χρυσό κανόνα, ότι «όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά».
Και ξαφνικά, το Χόλιγουντ διχάστηκε σε δύο σκληροπυρηνικά στρατόπεδα. Η ομάδα «Ανιστον» κόντρα στην ομάδα «Τζολί». Το καλό κορίτσι, που είχε χάσει τον έρωτα της ζωής της από το «κακό» και φυσικά, ακαταμάχητο. Οπως ήταν φυσικό, οι περισσότερες γυναίκες πήγαν με το μέρος της Ανιστον, η οποία μέχρι και σήμερα, συμβολίζει τη γυναίκα που χάνει τον άνδρα που αγαπά από μία σεξοβόμβα πέτρα του σκανδάλου.
Δεν έλειψαν βέβαια και οι φαρμακερές γλώσσες, που ήθελαν την Ανιστον ψυχρή και ανένδοτη, να βάζει την καριέρα της πάνω απ’ όλα, ενώ ο Πιτ επέμενε να κάνουν παιδιά – κάτι που η ίδια η Ανιστον έχει αρνηθεί ότι συνέβη, σε όλους τους τόνους. Σήμερα που ευτυχώς υπάρχει μεγαλύτερη ευαισθησία σε τόσο λεπτά ζητήματα για το αν μία γυναίκα μπορεί ή δεν μπορεί να αποκτήσει δικά της παιδιά, η τάξη έχει αποκατασταθεί και η Ανιστον είναι ακόμη πιο συμπαθής, ως ένας άνθρωπος που έχει υποφέρει πολύ, τόσο σωματικά, όσο και ψυχολογικά από κάποιες άκαρπες προσπάθειες.
Πίσω στο 2005, η συνέντευξη που είχε δώσει η Ανιστον για το τεύχος Σεπτεμβρίου του περιοδικού Vanity Fair, έχει μείνει στην ιστορία ως μία από τις πιο εξομολογητικές και ειλικρινείς στιγμές στην ιστορία του σύγχρονου Χόλιγουντ. Μεταξύ άλλων, είχε πει πόσο είχε πονέσει από τον χωρισμό της με τον Πιτ, είχε δηλώσει ότι «λείπει από τον Πιτ κάποιο “τσιπάκι” ευαισθησίας”» και ότι ούρλιαζε μπροστά στη θάλασσα για να κατευνάσει τη δυστυχία της. Η ίδια μάλιστα, είχε παρομοιάσει τη ζωή της μετά τον Μπραντ, σαν τη ζωή του «Μπάμπι», του αξιολάτρευτου ελαφιού της Ντίσνεϊ, καθώς τόσο εκείνο, όσο και εκείνη, μάθαινε από την αρχή να περπατά και να βγει στον κόσμο.
Στην ίδια συνέντευξη, η Ανιστον είχε καταρρεύσει όταν άκουσε την ερώτηση που ισοδυναμούσε με τον χειρότερο εφιάλτη της, το ενδεχόμενο ότι ο Μπραντ θα αποκτούσε πολύ σύντομα παιδί με την Τζολί, όπως και τελικά συνέβη. Και σαν να μην έφτανε αυτό, η οικογένεια των Μπραντζελίνα έμοιαζε με την… «Οικογένεια Χωραφά», καθώς όταν η Τζολί δεν γεννούσε δικά τους παιδιά, υιοθετούσε κι άλλα, σώζοντάς τα από χώρες όπου επικρατούσαν ανατριχιαστικές συνθήκες.
Σε ένα σύμπαν όπου υπάρχουν ειδικοί επί των δημοσίων σχέσεων που χειρίζονται τους χωρισμούς των διασήμων, εκείνη η εκ βαθέων εξομολόγηση της Ανιστον, ήταν ένα δυνατό χαστούκι αυθεντικότητας. Οπως η διάσημη ηρωίδα της «Ρέιτσελ» στα «Φιλαράκια», έτσι τελικά και η ίδια, αδυνατούσε να κρύψει τα συναισθήματά της και να το παίξει άνετη. Ηταν και είναι ακόμη, το ωραίο κορίτσι που γίνεται ακόμη πιο ωραίο, ακριβώς επειδή τσαλακώνεται.
Οσο για τον Πιτ, είχε ρίξει κι εκείνος λάδι στη φωτιά, λέγοντας σε συνέντευξή του το 2011 ότι ο γάμος του με την Ανιστον τον οδήγησε σε μία «όχι και τόσο ενδιαφέρουσα ζωή». Αργότερα ο ίδιος, ζήτησε συγγνώμη από την Ανιστον, με σχετική δήλωσή του.
Τα χρόνια πέρασαν, και τώρα που και οι δύο είναι ξανά ελεύθεροι, οι φαν τους θέλουν ξανά μαζί. Ποιος να είναι άραγε ο λόγος; Ισως επειδή το συγκεκριμένο ζευγάρι συμβολίζει μία πιο ανέμελη εποχή, όταν δεν επικρατούσε η κατάρα των social media; Ή μήπως επειδή κατά βάθος, όλοι ονειρευόμαστε ένα χάπι εντ, με το καλό και βασανισμένο κορίτσι να ξανακερδίζει την καρδιά του ξανθού και άτακτου πρίγκιπα στο τέλος του παραμυθιού;