Η Φρανκφούρτη παρουσιάζει και φέτος αυτοκίνητα με το βλέμμα στο μέλλον. Ανάμεσα στα συμβατικά μοντέλα, τα φλας πέφτουν επάνω σε σασί τα οποία αποτελούν υλικό ονείρων και, κάποιες φορές, οδηγικών ονειρώξεων. Οχήματα τα οποία δεν είναι απλώς άλλες τέσσερις ρόδες, αλλά καμπίνες-χρονομηχανές που δείχνουν το πώς θα είναι η αυτοκίνηση μέσα στα επόμενα χρόνια.
Ηλεκτρικά, πύραυλοι με κοπ πιτ, σπορ, λιμουζίνες, crossover, από όλα έχει (και) ο φετινός μπαξές, εκεί όπου κάθε χρόνο οι Γερμανοί κάνουν πάρτι με τις παρουσιάσεις τους, παίζοντας εντός έδρας. Είναι οι «δυναμίτες» της έκθεσης και όχι μόνο λόγω επιδόσεων, αλλά βάσει τεχνολογίας και εμφάνισης.
Audi Elaine
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η γερμανική φίρμα, το Elaine έχει επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 4 (το όχημα κινείται μόνο του και παίρνει αποφάσεις χωρίς καμία παρέμβαση) και με τη βοήθεια του συστήματος τεχνητής νοημοσύνης που εξοπλίζεται «μαθαίνει» τις συνήθειες του οδηγού και ανάλογα προσαρμόζει τις λειτουργίες του αυτοκινήτου (τον κλιματισμό, το ηχοσύστημα και άλλα). Για την κίνηση του Audi Elaine Concept φροντίζουν 3 ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 496 ίππων με αυτονομία στα 500 χιλιόμετρα (0-100 σε 4,5 sec).
Audi RS4 Avant
Κάτω από το καπό υπάρχει ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης 2,9 λίτρων biturbo V6 με 450 άλογα και 600 Nm ροπής που γνωρίσαμε πρόσφατα μέσα από το RS5. H κίνηση περνά και στους 4 τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Audi, το 0-100 ολοκληρώνεται σε 4,1 sec και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 280 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η εταιρεία ανακοινώνει μέση κατανάλωση 8,8 lt/100 χλμ. και εκπομπές CO2 199 gr/χλμ. Το μοντέλο μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και κεραμικά φρένα. Η διάθεση του Audi RS4 Avant στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει προς το τέλος του έτους και οι τιμές του στη Γερμανία θα ξεκινούν από τα 79.800 ευρώ.
Audi Aicon Concept
Ενα τετράθυρο πρωτότυπο που μας δείχνει ένα μελλοντικό πλήρως αυτόνομο πολυτελές σεντάν της γερμανικής εταιρίας επιπέδου 5. Το μήκος του είναι μεγαλύτερο από 5 μέτρα (5,44 μέτρα), το πλάτος του ξεπερνά τα 2 μέτρα (2,1 μέτρα), το ύψος το 1,5 μέτρο, έχοντας μεταξόνιο 3,47 μέτρα. Διαθέτει προηγμένα LED φωτιστικά σώματα που κάνουν την νύχτα-μέρα και στο 2+2 εσωτερικό ξεχωρίζει η απουσία του τιμονιού και των πεντάλ και οι πολλές ψηφιακές οθόνες. Κίνηση παίρνει από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 260 kW (354 ίππων) με 550 Nm ροπής. Κάθε κινητήρας είναι τοποθετημένος ανά τροχό και όλοι είναι εστιασμένοι στην αυτονομία, που φτάνει τα 800 χλμ. και όχι στη γρήγορη επιτάχυνση. Οι μπαταρίες φορτίζουν κατά 80% μέσα σε λιγότερο από 30 λεπτά, με χρήση ταχυφορτιστή 800 volt.
BMW Z4 Concept
Αποτελεί τον προπομπό της έκδοσης παραγωγής, που αναμένεται να κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση της Γενεύης, τον Μάρτιο του 2018. Το αυτοκίνητο εντυπωσιάζει με το εμπνευσμένο design, τις έντονες ακμές, τις καμπύλες και τις προηγμένες τεχνολογίες. Φαντασμαγορικό είναι και το εσωτερικό του οχήματος, με τον οδηγό κάθεται ακόμη πιο χαμηλά. Η Ζ4 βασίζεται στην πλατφόρμα CLAR, το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής, αλουμίνιο και μαγνήσιο, με το βάρος να είναι περίπου στα 1.400 κιλά, παρά τις αυξημένες διαστάσεις.
Ford EcoSport ST-Line
Το νέο EcoSport προσφέρει για πρώτη φορά την τεχνολογία Ford Intelligent All Wheel Drive για βελτιωμένη πρόσφυση εκτός δρόμου, σε συνδυασμό με προηγμένο νέο πετρελαιοκίνητο πετρελαιοκινητήρα EcoBlue 1,5 λίτρων, που παράγει μέχρι 125 ίππους και βελτιστοποιημένες εκπομπές CO2. Θα υπάρχει επίσης και ο 1.0 βενζινοκινητήρας EcoBoost με 100, 125 και 140 ίππους. Επίσης, διατίθεται για πρώτη φορά ως ένα σπορ μοντέλο EcoSport ST-Line της σειράς Ford Performance. Tο νέο EcoSport προσφέρει τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού, όπως συνδεσιμότητα SYNC 3, Cruise Control με ρυθμιζόμενο περιορισμό ταχύτητας και κάμερα οπισθοπορείας.
Honda Urban EV Concept
Διαθέτει 3θυρο αμάξωμα, compact διαστάσεις και μινιμαλιστική σχεδίαση (100 χλστ. πιο κοντό από το Jazz). Τις εντυπώσεις κλέβουν τα εμπρόσθια στρογγυλά φωτιστικά σώματα, οι ζάντες με τους πολύ λεπτούς βραχίονες, αλλά και οι ψηφιακές απεικονίσεις στο πίσω τμήμα και τη μάσκα. Λιτή αλλά πλήρως ψηφιακή είναι η εικόνα του εσωτερικού. To πρωτότυπο της Ηοnda φέρει ένα μεγάλο ταμπλό που είναι φτιαγμένο από ξύλο στο μεγαλύτερο τμήμα του, ενώ στο κέντρο του ταμπλό θα δεσπόζει μια μεγάλη οθόνη αφής. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι αμιγώς ηλεκτρικό με 200 χιλιόμετρα αυτονομία.
Lexus NX και CT
Η μπράντα θα κάνει δύο ευρωπαϊκές πρεμιέρες στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, όπου θα παρουσιάσει το νέο πολυτελές crossover NX και το ανανεωμένο compact premium hatchback CT. Ως ένα ευέλικτο crossover, το NX έχει καταφέρει μια μεγάλη επιτυχία από την αρχή της κυκλοφορίας του, τρία χρόνια προηγουμένως. Τώρα, η Lexus είναι έτοιμη να ξεπεράσει τις προσδοκίες των πελατών της με ένα αναβαθμισμένο εξωτερικό στυλ, με εσωτερικές βελτιώσεις και χαρακτηριστικά εξοπλισμού για βελτιωμένη λειτουργικότητα. Το CT 200h έχει υποστεί σημαντική εξελικτική αλλαγή με σπορ σχεδίαση, σημαντική βελτίωση στην καμπίνα επιβατών και νέα χαρακτηριστικά εξοπλισμού. Με σταθερές την αποτελεσματικότητα, την αξιοπιστία και την ελκυστικότητα του μοντέλου.
Mini Electric Concept
Πριν από 50 χρόνια, το κλασικό Mini πέτυχε την τρίτη ολοκληρωτική νίκη του στο Monte Carlo Rally. Το πρωτότυπο MINI ACV 30 που παρουσιάστηκε πριν από 20 χρόνια, έδειξε πώς η αγωνιστική κληρονομιά του μοντέλου επηρέασε όχι μόνο την ιστορία του κλασικού Mini, αλλά και την εξέλιξη του σύγχρονου MINI. Το νέο μοντέλο που παρουσιάζεται στη Φρανκφούρτη για πρώτη φορά, ενσαρκώνει μία εντελώς νέα διάσταση της γνωστής go-kart αίσθησης που προσφέρει η μάρκα, καθώς συνδυάζεται με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Το πρωτότυπο όχημα μεταφέρει το μήνυμα της βιώσιμης αστικής μετακίνησης σε στυλ MINI και ταυτόχρονα προαναγγέλλει το πρώτο, αμιγώς ηλεκτρικό MINI με παραγωγή μεγάλης κλίμακας που θα κυκλοφορήσει το 2019 – ακριβώς 60 χρόνια από τότε που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το κλασικό Mini.