Ισπανιδούλες φουλάρουν με αντεστραμμένους ανανάδες τα καροτσάκια τους | web
Θέματα

Δες πόσο σε θέλει ο… ανανάς μου!

Mόδα σε ισπανικά σουπερμάρκετ: νεαροί και νεαρές επιδίδονται σε μη διαδικτυακό φλερτ, κυκλοφορώντας με καροτσάκια που περιέχουν αναποδογυρισμένους ανανάδες – αυτή η κίνηση σημαίνει «γυρεύω ερωτικό σύντροφο»
Protagon Team

Στην Ισπανία, ιδίως στην περιοχή των Πυρηναίων, γεννήθηκε ένα viral κίνημα στα social media που υποδηλώνει ότι νέοι πηγαίνουν στα σουπερμάρκετ μεταξύ 19:00 και 20:00 καθημερινώς, βάζοντας στον καρότσι έναν αναποδογυρισμένο ανανά. Αυτό σημαίνει ότι είναι πρόθυμοι να γνωρίσουν κάποιον ή κάποια. Για μία ώρα, για μία νύχτα ή και για μία ζωή, σχολίασε ο Μάσιμο Νάβα της Corriere della Sera.

Τι εντυπωσιακή διαφορά με τα σάιτ γνωριμιών! Το κίνημα μπορεί να αλλάξει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, περνώντας από τη μοναχική επικοινωνία μεταξύ μεμονωμένων προφίλ στην πραγματική επικοινωνία μεταξύ των χρηστών του web. Και αν δεν είναι η αρχή μιας τέτοιας επανάστασης, μοιάζει με επιτυχημένο παιχνίδι. Ο Νάβα έγραψε ότι η ισπανική εφημερίδα El Mundo ενθουσιάστηκε.

Τι ωραίο είναι να βλέπεις τα πάθη να ασκούνται στον πραγματικό κόσμο! Θυμίζει την εποχή που τα σχετικά μηνύματα τα μετέδιδαν τα σώματα, χορεύοντας στις πίστες. Η σημερινή χορογραφία αφορά συγκρούσεις καροτσιών σουπερμάρκετ με αναποδογυρισμένους ανανάδες. Μεταμοντέρνος έρως, ένας τρόπος να φλερτάρεις χωρίς να πεις λέξη. Το κίνημα του ανανά γεννήθηκε για να μποϊκοτάρει τις εφαρμογές γνωριμιών και να υποστηρίξει το άμεσο φλερτ. Χαίρονται και οι μανάβηδες επειδή «φεύγουν» οι ανανάδες τους – είδος εισαγόμενο και στην Ισπανία.

Στο Μπιλμπάο, ανέφερε η El Mundo, η αστυνομία χρειάστηκε να κάνει έφοδο σε ένα σουπερμάρκετ για να αντιμετωπίσει τη μαζική άφιξη επίδοξων εραστών, κάτι που προκάλεσε κάποια δυσφορία στους συνηθισμένους πελάτες. Διότι συνηθίζεται στο σουπερμάρκετ να ψάχνεις φαγώσιμα και όχι ερωτικούς συντρόφους. Είναι όμορφο, έγραψε το ισπανικό μέσο, να βλέπεις τις ανταλλαγές τηλεφωνικών αριθμών δίπλα στα ράφια με τα εμπορεύματα.

Μάλλον οι νέοι έχουν χορτάσει πια από το Tinder και άλλες εφαρμογές του είδους. Αρνούνται να πληρώσουν για premium συνδρομές, μπούχτισαν τις ψεύτικες πόζες και τα προφίλ. Η ιδέα να συναντιούνται κορίτσια και αγόρια στους διαδρόμους του σουπερμάρκετ είναι ίσως παράλογη, αλλά η επιτυχία της δείχνει ότι τα παιδιά έχουν κουραστεί από το ηλεκτρονικό ερωτικό αλισβερίσι.

Ισως η λεγόμενη Generation Z να ξαναβρεί την ευχαρίστηση να μιλάνε οι άνθρωποι αυτοπροσώπως, με τον παλιομοδίτικο τρόπο, ο ένας στον άλλο δίχως διαμεσολάβηση. Ο Νάβα παρέθεσε και τη γνώμη κάποιας «ειδικού στις διαδικτυακές σχέσεις αγάπης», της Λίζελ Σαραμπί: τα παιδιά «νοσταλγούν κάτι που δεν έχουν βιώσει, αλλά το οποίο η λογοτεχνία και ο κινηματογράφος τους το δείχνουν συνεχώς».

Και ξέρετε τι είναι το πιο όμορφο στο κλασικό φλερτ, παιδάκια; «Δεν είναι το φιλί ή το χάδι, αλλά η στιγμή που καταλαβαίνεις ότι σε λίγα δευτερόλεπτα θα υπάρξει το φιλί ή το χάδι. Τα υπόλοιπα είναι εφήμερες διαφημίσεις για τα υποπροϊόντα της αγάπης». Βέβαια, μπορεί να υπάρξει και φούσκος – εκ του σύνεγγυς όλα συμβαίνουν.