Υπήρξε μεν σύμβολο του σεξ και μια από τις πιο διάσημες σταρ του γαλλικού σινεμά, αλλά έχοντας γυρίσει την τελευταία της ταινία πριν από δεκαετίες, η Μπριζίτ Μπαρντό δεν μπορεί να καταλάβει γιατί κάποιοι εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για εκείνη, σύμφωνα με την δημιουργό μιας νέας δραματικής σειράς για τη ζωή της γαλλίδας ηθοποιού.
Η Μπαρντό, γράφει στον Guardian η Ντάλια Αλμπεργκε, εξέφρασε την απογοήτευσή της σε μια επιστολή προς την Ντανιέλ Τόμπσον, υποψήφια για Οσκαρ σκηνοθέτιδα και σεναριογράφο από το Μονακό, η οποία υπογράφει τη νέα δραματική σειρά «Bardot».
Η Τόμπσον είπε ότι πλησίασε την Μπαρντό πριν από περίπου πέντε χρόνια για την δημιουργία του έργου: «Απάντησε με μια πολύ μεγάλη επιστολή, λέγοντας ότι ήταν πάντα έκπληκτη με το πόσο απίστευτα ενδιαφέρονται οι άνθρωποι για αυτήν και δεν καταλάβαινε γιατί δεν την αφήνουν στην ησυχία της οριστικά».
Διαβάζοντας την πρώτη σελίδα, η καρδιά της Τόμπσον βούλιαξε: «Θεέ μου, θα είναι πολύ αναστατωμένη και θα δημιουργήσει προβλήματα. [Το γράμμα] ήταν πολύ του τύπου: “Θέλω να μείνω μόνη μου, δεν καταλαβαίνω γιατί όλος ο κόσμος μιλάει ακόμα για μένα, έχω σταματήσει να παίζω σε ταινίες εδώ και χρόνια και θέλω να φροντίσω την υπόθεση των ζώων μου”, κάτι που είναι, φυσικά, πολύ σημαντικό για εκείνη τώρα. Στην πραγματικότητα ήταν μια πολύ αρνητική πρώτη σελίδα», δήλωσε η σκηνοθέτης από το Μονακό.
Αλλά στην επόμενη σελίδα, η Μπαρντό έγραψε ότι «εφόσον ξέρω πως θα γίνει ούτως ή άλλως, προτιμώ να το κάνεις εσύ», είπε η Τόμπσον, παραφράζοντας την επιστολή. Και πρόσθεσε: «Δεν μπορώ να πω ότι ήταν ενθουσιασμένη με αυτό. Σίγουρα όχι».
Η Τόμπσον, 81 ετών, έχει γράψει σενάρια για επιτυχημένς ταινίες, όπως η «Βασίλισσα Μαργκό» (1994) του Πατρίς Σερό, με πρωταγωνιστές την Ιζαμπέλ Αντζανί και τον Ντανιέλ Οτέιγ, και το «Cousin Cousine» (1977), ρομαντική κομεντί η οποία ήταν υποψήφια για Οσκαρ ξένης καλύτερης ταινίας.
Η 88χρονη Μπαρντό δήλωσε ανακουφισμένη που η Τόμπσον θα γύριζε το έργο, εν μέρει επειδή ήταν κόρη φίλων της, του σκηνοθέτη Ζεράρ Ουρί και της ηθοποιού Ζακλίν Ρομάν. Παρόλα αυτά δεν ήθελε να ασχοληθεί η ίδια με την παραγωγή.
Η Μπαρντό, γράφει η Αλμπεργκε στον Guardian, επαναστάτησε ενάντια στην αυστηρή ανατροφή της και έγινε παγκόσμιο σύμβολο του σεξ, συμβάλλοντας στο ξέσπασμα μιας παγκόσμιας σεξουαλικής επανάστασης με την κυκλοφορία της πρώτης ταινίας του συζύγου της Ροζέ Βαντίμ «Και ο Θεός… έπλασε τη γυναίκα» (1956).
Σύμφωνα με την Τόμπσον η Μπαρντό είδε τη νέα παραγωγή: «Εχω ακούσει από διάφορους ανθρώπους που τη γνωρίζουν ότι σίγουρα της άρεσε πολύ η Ζούλια ντε Νούνιεζ, το κορίτσι που παίζει τον ρόλο της, και ότι μάλλον της άρεσαν κάποια σημεία της [σειράς]», είπε.
Και πρόσθεσε: «Αν και όλος ο κόσμος γνωρίζει τη Μπε Μπε, λίγοι γνωρίζουν την προσωπική ζωή της νεαρής γυναίκας πίσω από τον μύθο. Περισσότερο από άλλες σπουδαίες ηθοποιούς της γενιάς της, η Μπαρντό ήξερε πώς να καταρρίψει τα ταμπού και να αλλάξει την εικόνα των γυναικών στην κοινωνία της εποχής της».