«Βλέπεις τα οπίσθιά μου στον καθρέφτη; - Ναι -Βρίσκεις τους γλουτούς μου όμορφους; - Ναι, πολύ» | Franscope
Θέματα

Μπαρντό για τον Πικολί: Είχε ταλέντο και λάτρευε τα οπίσθιά μου

Η θρυλική Μπε-Μπε αποχαιρέτησε τον γίγαντα του γαλλικού σινεμά και συμπρωταγωνιστή της στο περίφημο «Le Mépris» του Γκοντάρ, με μια παραπομπή στην πιο εμβληματική σκηνή τους. Η Μπαρντό ήταν ειλικρινής - και του (μας) άφησε ένα τραγούδι της...
Protagon Team

Συνήθως με τους θανόντες υπάρχει διακριτικότητα, μια προδιάθεση για αγιοποίηση.

Η Μπριζίτ Μπαρντό, μιλώντας για τον υπέροχο Μισέλ Πικολί, με τον οποίο έπαιξαν στην θρυλική «Περιφρόνηση» (Le Mépris, 1963) του Ζαν-Λυκ Γοντάρ, ήταν απλώς ειλικρινής:

«Είχε ταλέντο, χιούμορ και του άρεσαν οι γλουτοί μου», είπε για τον Πικολί. Προφανώς! Ο Πικολί είχε και χιούμορ καθώς αυτσοαρκαζόταν διαρκώς, είχε και ταλέντο, ήταν από τους καλύτερους ηθοποιούς που έχουμε δει. Οσο για τους γλουτούς της Μπαρντό, ποιος άνδρας υπήρξε που δεν του άρεσαν;

«Παίξαμε την “Περιφρόνηση” αλλά μοιραζόμασταν μια μεγάλη κι αμοιβαία εκτίμηση», είπε η 85της σήμερα Μπριζίτ Μπαρντό, που προσέθεσε με λυρισμό ότι «το τελευταίο άφρισμα της Nouvelle vague τον πήρε μακριά, αφήνοντάς με μονάχη μου στην εγκαταλελειμμένη παραλία».

Ηταν μια αναφορά στο υπέροχο τραγούδι «La Madrague» που ερμήνευσε η ίδια.

Ο Mισέλ Πικολί —που έφυγε από τη ζωή στις 12 Μαΐου, σε ηλικία 94 ετών, αλλά μόλις τη Δευτέρα (18/5) ανακοινώθηκε ο θάνατός του από την οικογένειά του—γύρισε με την Μπαρντό μία από τις πιο εμβληματικές σκηνές του κινηματογράφου.

Κατά το άνοιγμα της «Περιφρόνησης» η Μπαρντό εμφανίζεται γυμνή πάνω σε ένα κρεβάτι, απαριθμώντας ένα προς ένα τα μέρη του σώματός της κάτω από το στοργικό βλέμμα του Πικολί στη διάρκεια ενός αλησμόνητου διαλόγου, με υπόκρουση την υποβλητική μουσική του Ζορζ Ντελερί:

«Βλέπεις τα οπίσθιά μου στον καθρέφτη;

– Ναι

-Βρίσκεις τους γλουτούς μου όμορφους;

– Ναι, πολύ».

Η ταινία, η οποία το 1963 θα αποκαλύψει τον γάλλο ηθοποιό στο ευρύ κοινό, αφηγείται την αποσύνθεση της σχέσης του ζευγαριού κατά τη διάρκεια του γυρίσματος μιας κινηματογραφικής ταινίας στην Ιταλία, στην οποία εργάζεται ο χαρακτήρας που ερμήνευε ο Πικολί, ένας σεναριογράφος.

Ενα από τα μνημεία της γαλλικής σκηνής και του παγκόσμιου κινηματογράφου, ο Πικολί γύρισε περισσότερες από 150 ταινίες στη σταδιοδρομία του, με κάποιους από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες στην ιστορία της μεγάλης οθόνης, όπως τους Χίτσκοκ, Μπουνιουέλ, Γκοντάρ και Μάρκο Φερέρι.

Επί της οθόνης είχε την τύχη να σφίξει στην αγκαλιά του ορισμένες από τις πιο όμορφες ηθοποιούς, από τη Μπριζίτ Μπαρντό και την Κατρίν Ντενέβ, έως την αλησμόνητη Ρόμι Σνάιντερ.