Η Vanderhall είναι από τις δεκάδες τολμηρές «βιοτεχνίες» με άγνωστο προφίλ στο ευρύ κοινό, που τολμούν να επαναφέρουν -σε πείσμα των κλισέ τάσεων της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας (SUV, ηλεκτρικά, κ.ά.)- ένα τρίτροχο όχημα, που παραπέμπει περισσότερο σε αγωνιστικό αυτοκίνητο, έτοιμο να μπει στις πίστες.
Το Carmel, πέραν του γεγονότος ότι το σασί του πατάει σε τρεις ρόδες, είναι διθέσιο, έχει αμάξωμα από αλουμίνιο, ενώ από ανθρακονήματα –για να κρατηθεί χαμηλό το βάρος του– είναι το υπόλοιπο πλαίσιο. Φυσικά, έχει αφαιρούμενη οροφή (και αυτό θυμίζει εποχές της δεκαετίας του ‘60) ενώ οι ζάντες είναι 19 ιντσών.
Το νέο μοντέλο ποντάρει τις επιδόσεις του σε έναν 1.500άρη κινητήρα τούρμπο που προέρχεται από την GM και στη συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 200 ίππους. Συνδυάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο το οποίο φροντίζει να κρατάει χαμηλές τις στροφές του κινητήρα.
Το μεγάλο του ατού, οι σπορ επιδόσεις: Tα 0-100χλμ./ώρα είναι υπόθεση 4,5 δευτερολέπτων (όσο απαιτεί, περίπου, η νέα M3 της BMW) ενώ η τελική αγγίζει τα 222 χλμ./ώρα. Πλούσιος και ο εξοπλισμός του, που φέρει ακόμη και θερμαινόμενα καθίσματα, κλιματισμό, κ.ά.
Το μόνο που… λείπει είναι ο χώρος αποσκευών (χωράει μόλις 75 λίτρα), οπότε όποιος το αγοράσει γνωρίζει ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν προορίζεται ούτε για τις αγορές του μίνι μάρκετ. Το νέο μοντέλο είναι σχεδόν έτοιμο να βγει στην αγορά και θα κοστίζει κάτι λιγότερο από 27.000 ευρώ.
Αντίστοιχο τρίτροχο αυτοκίνητο διαθέτει στην γκάμα της και η Morgan.
Είναι το EV3 και θα προσφέρεται μόνο σε ηλεκτροκίνητη εκδοχή. Διαθέτει ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 47,3 ίππων, με μπαταρίες 21 kWh. Καταφέρνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 145 χλμ./ώρα. Ζυγίζει 500 κιλά και μπορεί, έπειτα από μια πλήρη φόρτιση, να διανύσει έως και 190 χιλιόμετρα.