Η συνεργασία με την ομάδα της Sauber τελείωσε, οι συζητήσεις με την Haas μια από τα ίδια και ο CEO της εταιρείας αναζητά άλλες μορφές αγωνιστικής προβολής για την Alfa Romeo. Κάπου από το βάθος ακούστηκε και η ιδέα για εμπλοκή στο WRC αλλά, όπως διευκρίνισε ο Ζαν-Φιλίπ Ιμπαρατό, ο CEO της Romeo, «η Alfa δεν έχει καμία σχέση με τους αγώνες ραλλύ. Η Stellantis (σ.σ. ο όμιλος των 14 εταιρειών που περιλαμβάνει και την Alfa Romeo) έχει ήδη συμμετοχή με τις Maserati και τη DS στη Formula E και έτσι η προσοχή μας στρέφεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής στο οποίο η μάρκα έχει ιστορικά παράδοση».
Αν τελικά αποφασιστεί η επιστροφή της στο WEC (World Endurance Championship), θα σημάνει την επανεμφάνισή της στον 24ωρο αγώνα του Le Mans μετά από απουσία μισού και πλέον αιώνα. Ηταν το μακρινό 1972 όταν ένα T33/3 συμμετείχε στον σημαντικότερο αγώνα αντοχής στον κόσμο, εν προκειμένω με τα σήματα της Autodelta, του αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo.
Οχι ότι η Autodelta σταμάτησε τότε την εμπλοκή της με τις εργοστασιακά υποστηριζόμενες Alfa στο, τότε, πρωτάθλημα WSC (Wolrd Sportscar Championship). Συνέχισε να «κατεβάζει» αυτοκίνητά της μέχρι και το 1977 όταν κυριάρχησε στην κατηγορία Group 6 με την 33SC12 να κερδίζει τους έξι από τους οκτώ αγώνες της σεζόν και κατακτώντας τον αντίστοιχο τίτλο.
Ως γνωστόν, η ιστορία της Alfa Romeo στους αγώνες πίστας είναι μεγάλη και πάει βαθιά πίσω στο χρόνο, ειδικότερα και στη Φόρμουλα 1, από το 1950 με τους Τζουζέπε Φαρίνα και τον μεγάλο αργεντίνο, τον Χουάν Μανιουέλ Φάντζιο, να κερδίζουν το Πρωτάθλημα Οδηγών με τις Alfa Romeo 158 και 159.
Σήμερα, λοιπόν, μετά από όλο αυτό το βιογραφικό, του οποίου ελάχιστο μέρος αποτυπώνεται σε αυτές τις γραμμές, η Alfa ψάχνει την επιστροφή στο φυσικό της χώρο. Αυτήν τη φορά, ωστόσο, εν μέσω μετρήσεων ακριβείας για προϋπολογισμούς και το κλασική σχέση μεταξύ κόστους και οφέλους. Κι αν τα νούμερα βγουν ευνοϊκά στην εξίσωση, τότε, ναι, το 2025 θα είναι η χρονιά της επιστροφής της Alfa στο τιμημένο Le Mans.