Ρεπορτάζ από πολλές πηγές, μεταξύ των οποίων το Bloomberg και η Wall Street Journal, αναφέρουν ότι μια τέτοια συμφωνία θα μπορούσε να καταστήσει διαθέσιμη την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης που αναπτύσσει η Google διαθέσιμη στις μάρκες του FΙΑΤ Chrysler Automobiles Group. Ο αμερικανικός κολοσσός είναι γνωστό ότι έχει την πλέον προχωρημένη τεχνολογία στα συστήματα αυτόνομης οδήγησης, οπότε μια τέτοια συμφωνία θα μπορούσε να βοηθήσει τoν όμιλο FCA να κατασκευάσει το πρώτο αυτόνομο όχημα παραγωγής.
Μάλιστα, σύμφωνα με τη Wall Street Journal, οι συνομιλίες έχουν αρχίσει εδώ και αρκετούς μήνες, με τον CEO της Fiat, Σέρτζο Μαρκιόνε να ψάχνει συνεργάτες για τη μείωση του κόστους παραγωγής και ανάπτυξης. Ο ίδιος έχει πάρει και αρκετά εχθρική στάση απέναντι στην Apple και την Tesla, χαρακτηρίζοντας το ενδιαφέρον της Apple για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως «αρρώστια» και τονίζοντας πως η προσέγγιση της Tesla στα αυτοκίνητα είναι παράλογη.
Το θέμα είναι αν η συνεργασία θα είναι αποκλειστική ή έστω προνομιακή για τη Fiat, σε ό,τι έχει να κάνει με τα ολοκληρωμένα οχήματα. Ή αν η Google θα πουλά την τεχνολογία της ως αυτόνομο προϊόν και σε άλλους κατασκευαστές, όπως κάνει τώρα με το λογισμικό CarPlay.
Στο παρελθόν, η Google είχε συζητήσεις για την παραγωγή του αυτόνομου οχήματος, τόσο με την GM, όσο και με τη Ford.
Παρ’ όλα αυτά, αυτή τη φορά, δεν υπάρχει καμία επιβεβαίωση της συνεργασίας ούτε από την Google ούτε από τη Fiat.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Google και τέσσερις ακόμη μάρκες, μία εκ των οποίων η Ford, ένωσαν τις δυνάμεις τους σε μία ενέργεια να πείσουν τις κυβερνήσεις να νομοθετήσουν διατάξεις που θα διευκολύνουν την παραγωγή των αυτόνομων οχημάτων.
H Google που έχει κάνει ήδη περισσότερα από 2,4 εκατ. δοκιμών με τα αυτόνομα αυτοκίνητά της, θέλει να περάσει την τεχνολογία της στην παραγωγή μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.