Θυμάστε το Google Glass; Ναι εκείνα τα γυαλιά που τα φόραγες και είχες όλο το διαδίκτυο μπροστά σου; Ή τουλάχιστον θέλαμε να τα φορέσουμε αλλά δεν είχαμε την ευκαιρία διότι η Gοogle αποφάσισε να τα αποσύρει; Ο αμερικανικός κολοσσός των ψηφιακών μέσων λοιπόν, αποφάσισε να τα ξαναβάλει, όχι στο ράφι αλλά στο εργαστήριο. Το 2016 μάλλον θα μας επιφυλάσσει μερικές όμορφες εκπλήξεις.
Γιατί καλά είναι και τα Drones, όσο τουλάχιστον επικρατεί αναρχία στους αιθέρες, αλλά πόσο πιο συναρπαστικό είναι να κυκλοφορείτε με έναν υπολογιστή στο πρόσωπο! Να έχετε όποτε θελήσετε πληροφορίες κυριολεκτικά μπροστά στα μάτια σας! Ή να μπορείτε να κινηματογραφείτε ότι βλέπετε κάθε στιγμή, είτε ταξιδεύετε με το αυτοκίνητό σας, είτε κάνετε παρκούρ.
Η επόμενη γενιά είναι εδώ ή για την ακρίβεια προ των πυλών. Την Δευτέρα (28.12) η Google κατέθεσε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών (FFC) των ΗΠΑ (υπεύθυνη για το τι εγκρίνεται από ηλεκτρονικές συσκευές πριν να βγει στην αγορά), φωτογραφίες της συσκευής, που δείχνουν πώς θα φαίνεται εξωτερικά αλλά και εσωτερικά. Ταυτόχρονα, κατέθεσε και ένα βασικό εγχειρίδιο χρήσης.
Σύμφωνα με τα έγγραφα που έχουν κατατεθεί στην FFC, το μοντέλο ονομάστηκε GG1. Ανεπιβεβαίωτες φήμες που μεταφέρει η Wall Street Journal θέλουν τη νέα έκδοση της συσκευής να έχει μεγαλύτερο πρίσμα, πιο γερή κατασκευή και θα κρύβει μέσα της έναν επεξεργαστή Atom από την Intel. Επίσης θα μπορεί να διπλωθεί για εύκολη αποθήκευση και μεταφορά. Θα παρέχει και μεγαλύτερη αυτονομία χρήσης.
Ακόμα όμως δεν έχει διευκρινιστεί, αν η νέα έκδοση θα είναι διαθέσιμη για το ευρύ καταναλωτικό κοινό ή μόνο για επαγγελματίες και νέες επιχειρήσεις.
Από την εμφάνιση της συσκευής το 2012 για κατασκευαστές και το 2013 για καταναλωτές, τα Google Glass θεωρήθηκαν ως μία από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της εταιρείας καθώς ήταν πολύ ακριβά (1.500 δολάρια) και παραβίαζαν την προσωπική ζωή των άλλων που φοβόντουσαν ότι μπορεί να φωτογραφίζονται ή να κινηματογραφούνται χωρίς την άδεια τους.
Η Google σταμάτησε να πουλάει τα «γυαλιά» της το 2015. Σύμφωνα με το MarketWatch μόνο το 2014 η εταιρεία πούλησε 831.000 κομμάτια στα 1.500 δολάρια έκαστο. Μάλλον η Google τα πήγε πολύ καλά αφού και το κόστος δημιουργίας κάλυψε αλλά είχε και κέρδος από το «αποτυχημένο» προϊόν της.