Ως γνωστόν, τη στιγμή της αγοράς, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για εδώδιμα, «πρώτα τρώει το μάτι». Τα πιο ελκυστικά οπτικά προϊόντα είναι και τα επικρατέστερα για το καλάθι μας, ιδίως όταν φέρουν ονομασίες τσαχπίνικες που σε ιντριγκάρουν να τα δοκιμάσεις. Αυτό ακριβώς συνέβη και με το ελαιόλαδο της μάρκας TIMION, με το ενδιαφέρον όνομα και την κομψή, λιτή, κυλινδρική φιάλη του. Επειδή όμως, όπως σοφά υπενθυμίζουν οι γνωρίζοντες, το ελαιόλαδο δεν είναι κολώνια για να το διαλέξεις από το μπουκάλι, το μεγάλο τεστ έρχεται με την κατ’ οίκον δοκιμή: χρυσοπράσινο, με ωραία, γήινη γεύση που αναβάθμισε κατά πολύ σε νοστιμιά τις συνηθισμένες σαλάτες.
Αναζητώντας κανείς τα στοιχεία των παραγωγών του, εντοπίζει δύο “παιδά της πόλης” με σπουδές εντός και εκτός Ελλάδας, δύο νέους ανθρώπους με σύντομη ιστορία στον χώρο αλλά με μεράκι και νοιάξιμο που θα ζήλευε και ο πλέον φτασμένος παραγωγός. Η Βιργινία Βυζαντίου και ο Λευτέρης Ξανθάκης συναντήθηκαν στη Λακωνία, όπου η κοινή τους εκτίμηση για τα παραδοσιακά προϊόντα και τον πλούτο της ελληνικής υπαίθρου τους έπεισε να συνεργαστούν για ένα τίμιο αποτέλεσμα. Το 2011 η Βιργινία αφήνει κατά μέρος τη δουλειά της στον χώρο της διαφήμισης και αποφασίζει να αναζητήσει παραγωγούς σε όλη την Ελλάδα. Στη Λακωνία, τόπο καταγωγής της, εντοπίζει τον Λευτέρη, ήδη παραγωγό ελαιόλαδου, και αποφασίζουν να αξιοποιήσουν έναν πρότυπο, ιδιόκτητο ελαιώνα 300 στρεμμάτων λίγο έξω από τη Σπάρτη. ‘Εκαστος στο είδος του: ο Λευτέρης πρόσφερε τις γνώσεις του στο παραγωγικό κομμάτι και η Βιργινία τις δικές της στο διαφημιστικό μέρος – χωρίς αυτό βέβαια να την απαλάσσει από το μάζεμα των ελιών.
Δείτε το πλήρες κείμενο εδώ.