Το καρναβάλι της Βραζιλίας μέσα από 15 εντυπωσιακά καρέ

Χιλιάδες θεατές στριμώχτηκαν στο περίφημο Σαμπαδρόμιο του Ρίο για να θαυμάσουν από κοντά τα φαντασμαγορικά άρματα, τα πολύχρωμα κοστούμια και τους εντυπωσιακούς χορευτές που συμμετείχαν στο ξακουστό καρναβάλι. Οι φωτογραφίες που ακολουθούν από τους εντυπωσιακούς εορτασμούς στο Ρίο, αλλά και σε πόλεις όπως το Σάο Πάολο και η Μπραζίλια, μας βάζουν στον ρυθμό της Aποκριάς
Η Βασίλισσα των Ντραμς Καμίλα Σίλβα από τη σχολή σάμπα Mocidade παρελαύνει στο Σαμπαδρόμιο του Ρίο
REUTERS/Sergio Moraes
Εντυπωσιακά άρματα και φαντασμαγορικά κοστούμια κατακλύζουν τη Μέκκα του Καρναβαλιού
EPA/SEBASTIAO MOREIRA
«Διαστημικά φίδια» - μέλη της σχολής σάμπα Gavioes da Fiel Special συμμετέχουν στις καρναβαλικές παρελάσεις στο Σαμπαδρόμιο του Σάο Πάολο
EPA/SEBASTIAO MOREIRA
Ο βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής Νεϊμάρ παρακολουθεί με ανοιχτό το στόμα -κυριολεκτικά και μεταφορικά- τις εκδηλώσεις στο Σαμπαδρόμιο του Ρίο.
REUTERS/Sergio Moraes
Κοντινό σε μία χαρούμενη καρναβαλίστρια στην Μπραζίλια
REUTERS/Ueslei Marcelino
Ανδρες ντυμένοι κάκτοι στο Ρίο
REUTERS/Sergio Moraes
Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά... καρναβαλίστρια χορεύει σάμπα στο Σαμπαδρόμιο του Ρίο
REUTERS/Pilar Olivares
Η πίστα στο Σαμπαδρόμιο του Ρίο πλημμυρίζει από πολύχρωμες «πεταλούδες»
REUTERS/Pilar Olivares
Στολές με emojis δεν θα μπορούσαν να λείπουν φυσικά από το εφετινό καρναβάλι
REUTERS/Pilar Olivares
Ενας επιβλητικός χρυσόλευκος αετός διακοσμεί το άρμα της σχολής σάμπα Portela στο Ρίο
REUTERS/Sergio Moraes
Η ίδια σχολή φαίνεται ότι έχει επενδύσει χρόνο και σκέψη για τα ευφάνταστα κοστούμια και άρματά της
REUTERS/Sergio Moraes
«Καλώς ήρθε το δολάριο» το... ζουμπουρλούδικο (καθότι κατακόκκινο) - στο Σαμπαδρόμιο του Ρίο
REUTERS/Pilar Olivares
Η Μέρλιν Μονρόε -στη βραζιλιάνικη εκδοχή της- στις αποκριάτικες παρελάσεις του Ρίο
REUTERS/Sergio Moraes
Η επιτομή του βραζιλιάνικου καρναβαλιού σε μία εικόνα
REUTERS/Pilar Olivares
Βασιλιάδες και αριστοκράτισσες μέσα σε εκπληκτικές φλούο στολές παρελαύνουν στο Σαμπαδρόμιο του Ρίο
REUTERS/Sergio Moraes